Жаңбырлы шақ

Жаңбырлы шақ 

жалындап мен келемін,

Тағдыр құсап сені іздеп сенделемін.

Қандай жақсы сен жайлы өлең жазып,

Өлеңімнің ішінде өлмегенім.


Жүйткиді уақытпен нән көліктер,

Жаңбыр құсап жалғыз-ақ жан төгіп көр

Тармағында өлеңнің ән саламын,

Тамшылармен сен-дағы ән салып көр.


Қолшатырсыз адамдар...

 қала, көпір

Тамшылардай секірер бала көңіл.

Сеніп қойып отырсам сен келер деп,

Аялдама... 

балшығын шашады өмір. 


Жұлдыз БЕЙСЕК



Бөлісу: