Мен...

Мен...
жеке
блог

Мен биікпін

Таудан да өтіп, əрі асамын.

Мен жалынмын

Жандырып күйіп,лаулатамын.

Мен жұлдызбын

Көктегі аймен сырласамын.

Мен жүрекпін

Дүрсілдеп қана үн қатамын.

Мен ақынмын

Күңіренген көңілдегі

Бар арманды өмірдегі,

Жыр қып қана жырлатамын.