Қазақ елі

Қазақ елі
жеке
блог

Қазақ елі жайсаң әрі жайдары,

Желбіресін тек биікте байрағы.

Әйгілі боп бар әлемге атағы,

Елімізде бұзылмасын татулықтың қаймағы.

 

Қазақ елі жетті талай жетістікке бүгінде,

Әр жетістік дүрсілдеген жүрегімнің төрінде.

Ей,қазағым ешқашанда төмендерден көрінбе,

Әрқашан да биіктерден-биіктерге өрле.

 

Бүгім міне,қазақ елі дамыған,

Қазақ елін барша әлем таныған.

Мақтай берсем сөзім жетпес,әрине

Бұл бір өлең қазақ үшін жазылған.