Өлең TIME

Өлең TIME
жеке
блог

 

 

Қарап қалсам сағатыма,

"Үш жарым"

Күмілжиді көкейімде құштар үн.

"Үш жарымды" көре бердім О неге ?

Сезінгендей бір беймәлім күш барын.

 

 Өрілгенмен үш жарымда өлеңім,

Қайда барсам сол уақытты көремін.

Бәлкім сағат: "Үш жарымда" қуанам,

Бәлкім сағат: "Үш жарымда" өлемін.

 

Қапеліме қамсыз ойлар ереді.

Болмаса да өзі жайлы дерегі,

Үш жарым жыл күтіп жүрген сүйгенім,

Бәлкім сағат: "Үш жарымда" келеді.

 

Көргеніммен ауық-ауық түн бетін,

Жиі-жиі жыр оқимын түнге тым.

Сағасы өткел сезімдерден дерт ішіп,

Үш жарымда мұң шағады кімге- кім?

 

Таусылғандай жүректегі жыр-әні,

Үркек ойдан арылмады түн әлі.

Үш жарымда тоқтап қалған үйдегі,

Барлығына біздің сағат "КІНӘЛІ" ! 

 

Қарап қалсам сағатыма,"Үш жарым"

Ақгүл Айдарбекова  3:30