Бір Аллам бар

Бір Аллам бар
жеке
блог

Бір Аллам бар

Мейірім шексіз жандайын,

Ата-анам бар

Мені әр кез қолдайтын,

Бауырым бар

Арқа сүйеп, қорғайтын,

Достарым бар

Қиындыққа қимайтын,

Арманым бар

Алға қарай жолдайтын,

Мақсатым бар

Бағытымнан таймайтын.

 

 

P.S. Жарқын жүзді жандар, дарқан көңілді  достар, мықты мақсат, асқақ арман – адам өмірінің мәні.