Сүйіктіме

Сүйіктіме
жеке
блог

Гүл  əкеліп  ғажайып  елдерден!

Қорғаныш болдың селдерден.

Дараланып тұрасың жүректе

Жаралы жанға дем берген!

Кербез күй төгіліп аспаннан!

Сезімімді жыр ғып жастанғам.

Жүрегіннің лүпілін сезгенде

Біздегі махаббат басталған!

Шат күліп шаттықтың көгінде!

Самғашы бақыттың өрінде !

Сиқырлы сезімді сыйлаған

Көздерін нұр шашсың өмірге!

⊙ Əйгерім ШЕРИЯЗДАН