Өлең оқиықшы?

Өлең оқиықшы?
жеке
блог

Сәлем, достар!) Өлең десе елеңдемейтін жан аз-ау мұнда! Былай жасайықшы... Өлең оқиық! Мен бастаймын да, эстафета жалауын екі адамға ұсынам. Ал олар тағы екі-екі адамға. Солай жалғасып кете береді. ХХ ғасыр поэзиясы, қазіргі заман поэзиясы деп бөлмейміз. Тек мағыналы өлең болса болғаны! Эстафета аяқсыз қалмайды деп үміттенем! 

P.S Эстафета тізгінін Дина Абдигалиева мен Сымбат Санатқызына ұсынамын! Сәттілік!