Сырласпаймыз...

Сырласпаймыз...
жеке
блог

Сырласпаймыз. Алыстап  кеткендіктен ,

Жанарымнан  тамшы жас моншақтады,

Өзіңдей талай пенде кезіккенмен,

Олар маған дəл сендей мұң шақпады...

Жалғыздықта  "сүйемін" деп үн қатып,

Нұр бейненді елестетіп көзімді алдадым.

Мені  тастап, жыраққа кетсенде

 "Келер " деп үміт пен төзімді арнадым.

Саған деген бейкүнә сағынышым

Жүректегі сезімді тасытты мың!

Көзімнен кетіп, сағымға айналдың,

Бірақ мен елесінді құшып та бақыттымын!

Сен  жақтан естілмеді тәтті үн...

Сеніп жүрдім келеріне

Сен мені құшақтайтын сəттің

Келші жаным?!

Мұңайып сағынды ғой тəттің...

Əйгерім  Шерияздан