Ардақты ана

Ардақты ана
жеке
блог

Ардақты ана

 

Аялайық, ардақтайық аналарды ,

Ешқашанда ренжітпейік біз оларды.

Қайғы болар көңіліне сөз тисе

Жұбатайық, қуантайық сол жандарды.

 

Қарыздармыз ақ сүт берген аналарға,

Жаны жайсан ұмытылмас даналарға.

Аялап өсіргені үшін біздерді

Алғыс, тілек айтайықшы балалар.

 

Сіз бен бізді, қуантатын аналар,

Шуағымен өшірмейді, тек олар.

Армандаған қиялдардың бағына

Қастерлеп, жеткізейік адамдар.

 

Не істемеді біз үшін аналар?

Барлығына дайын болды балалар.

Қиын қыстау сол заманның тағына

Жетелелді үгіттеді сол жандар.

 

Армандаған биіктерге жеткізді

Қиялдаған ойлардан да өткізді

Жүйрік болған қиял тумас ойымен ,

Жақсы адам болсын деді тек бізді.


Авторы: Мақсат Маратұлы