СОҢҒЫ ХАТТЫҢ ТІЗБЕГІ

СОҢҒЫ ХАТТЫҢ ТІЗБЕГІ
жеке
блог

СОҢҒЫ ХАТТЫҢ ТІЗБЕГІ

 

Сүймеймін деп айталмадым 

Жүрегімде сезім барда.

Мен өзіңе айталғаным.

" Ұнатқаным өзің ғана "

 

Жанарыңмен сөйлесіп.

Кірпігіңе айналдым.

Үнсіз ғана мұң кешіп.

Мұң көрпеге байландым 

 

Түнгі аспан маған серік.

Жалғыздың сыңарындай.

Мойныма кеп асыл деші.

Алқалы тұмарымдай.

 

Жаныңа баралмадым.

Жақындап бермең келші

Мен үшін жаралмадың,

" Көздерім "- соған сенші

 

Кезіксем қыз - қырғыңға.

Бақытым тұман басты.

Бір минут бір болғыңға.

Ыңтығып құлаң шашты.

Мен сенен аңсадым - ау.

Қиылған қиғаш қасты.

 

Үмітті арқалаттың.

Жетектеп келмесеңде.

Мен саған бара жаттым.

Сен маған келмесеңде.

 

Ақ қардан іздегенім.

Махаббаттың іздері.

Бұл өзіңе жазылған

Соңғы хаттың тізбегі

 

Қош, қош енді махаббатым 

Ұмытылмас лақап атын

Қызғанамын.

Өзге біреу.

Ұсынса егер махаббатың

 

Өмірде жалғыз ғана

Өзіңе деп хат қалсың

Жүректе менің атым.

Мәңгілік сақталсың

 

Авторы : Сержан Әлімбет.