Өмір деген...

Өмір деген...
жеке
блог

 

Өмір деген-
сән-салтанат емес пе?
Өмір деген-
қызық жылдар,ол есте.
Өмір деген-
апат,боран,құбылыс,
Өмір деген-
кейде қайғы,қуаныш.
Өмір деген-
тірлік қылып,күн кешу,
Өмір деген-
Қайығыңды тоқтатпай,алға есу!