Сағындым деші...

Жанымды ауыртты-ау,
Уақыттың кемсеңдегені,
Топырақпенен бір уыс көмсем дегені...
Жанынан жалған дүниенің ұрлап ал-дағы,
Cағындым деші 
Күніге көрсең де мені.

Көздерім көрген аспан да, 
Көл де мұң еді,
Көңілім менің көңіліңе шөлдеп тұр еді
Ауадағы ауыр ойлардай ауырып жүрмін,
Сағындым деген сөзіңмен 
Емдеші мені.

Сағындым деші, 
Түсіңе енсем де бүгін,
Жылы шуағын қырлардың 
Терсең де гүлін,
Көлеңкең болып ерсем де, 
Берсең де гүлді,
Жанардан жалын бейнеңді 
Көрсең де, күнім.

Сағындым деші...
Үніңнен ес кірер менде
Мұңлымын айдай, 
Түніммен көшті десем де,
Сағындым деші,
Ішіңнен, 
Түсіңде тағы
Сағындым деші, 
Мен мүлде естімесем де...

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.



Бөлісу: