Көңілден өшпейсің...

Көңілдің тап-таза парағын,
Кірлетпес сезімдер қайда шын?
Көзімнен кеткенмен жанарың
Әр уақыт жүректе, ойдасың...

Әлдилеп бесігі арманның
Тербейді әуені сезімді.
Қалайша түсіме алдандым
таба алмай өңімде өзіңді

* * *
Көктемде бақытты болсақ та
күз сыйы әдепкі тағы мұң
Көзімнен кетсең де алшаққа
көңілден өшпейсің жарығым...



Бөлісу: