Бақытты жақыннан іздеп едім, ол да болмады ...

Салеметсиздерме массагет окырмандары!Бул жане мен Аяжан.Сыздерге айтып откенимдей мен кайта келгенсон кишкене уакыт есимди жинай алмай журдым.Бирак анамнын булай журе бермейсын бакытынды табуын керек кудай каласа тенинди тауып бакытты боласын тек келеси жолы байкап жур дейтын создерин есиме алып озимди колга устап енсемди котердим.Осылайша жумыс жасадым «Мактарал куыршак театрында» басты ролдерде ойнап журдым.1куни жана жылга койылым коятын болып жумыска адам керек болып куда баламызды шакырдык.Мен сырттай естигеним болмаса оны мулдем бетпе бет кормеген екенмин.

Куда балам келди,дайындыкты бастапта жыбердик.ойдагыдай отип жатты.Осылайша биз жумыска бардык 2-3кун жай араласып журдык.Кейыннен ол маган жазып кунде маган аландап,менин жагдайымды сурап,менде бари жаксы болганын калайтынын,конылды жургенимди калайтынын айтты.Бир куни ангымеден ангыме шыгып ол маган гашык екенин жеткизди.Менде кунде бырге журып ойнап кулгеннен кейын оган бауыр басып калганымды мойындаймын.Осылайша екеумыз керемет карым катынаста болдык.Бирак онын отбасы не дейтынын ойламаппыз.Ол уйынде жалгыз бала болатын мумкын сондыктан шыгар оган анасы карсы болды.Арада небир тусыныксыз жагдайлар болып кетти.1 куни бар нарсенин басын ашып алу ушын мен онымен сойлеским келип жолыгуды усындым ал ол анасына карсы шыга алмайтынын жане бизден ештене шыкпайтынын айтты.айткенменде мен онай женилгим келмеди.ашумен оган арнарсе айттым ол маган екеумыз бир биримизди суйгенмен улкендер карсы былесин колымнан ештене келмиды журегимиз калаганмен биз ушын кайырлысы осы шыгар деп жазды.Мен кимадым канша дегенмен онымен бираз кызыкты кундер отти мен оны болашагым деп елестеттим гой.Умит узбедим уйткени катты унатып едим озиме пана болатын адам еди маган жылу бере алган жаныма суйеу болган жан еди.

Оган сенгеним сонша онын менен баска кыздармен сойлесетининде билмеппин.1куни маган 1кыз жазды сен кимсин мен жайлы сурастырыпсын сойлескин келипти айта бер деди мен бар жагдайды тусындырдым ал ол кыз маган типти озине сенимди болып сен оган ешким емессын оны маган ози айтты деп жыгытымнын айткан создерин маган жыберди.Журегим токтап калгандай болды бирак сырттагы созге сенгим келмеди озинен сурайын деп жазганым сол еди мени заблокировать етип тастапты абзалы сол деген болар айтеуыр маган ештене демеди тусындырмеди ал мен оган ышымдегинин барин жаздым осылайша екеумыз бир биримизге ештене деместен кеттик.Кейыннен жазды бари басылганын куттим ойымды жинактадым уаймыдама енди ештене болмайды сен булай киналмайсын деди.мен де ол айткан созине куанып ындемедим.Алайда бул куанышым узакка созылмады маган ертенине откендеги кыз жазды калайсыз откендеги адетим ушын кешириниз дегенменде бугин онын кандай екенин былдым сыздын жагдайынызды енди тусындым деди мен не болганын сураганда ол озинин курбысын менин жыгытыммен журип жургенин айтты.Менин устымнен муздай суды куйып жыбергендей болды кеше гана маган бари дурысталатынын айтып уаймыдама деп отырган сенген адамым мени тагы да алдапты.

Мине осылан кейын мен оган сенуден калдым тагыда ол унсыз акталгысы кемиды тусындыргысы келмиды жагдайдын не болып жатканын да айткысы келмеди мен сурадым ол жауап бермеди каншама нарсе жауапсыз калды бирак колымнан ештене келмитын еди мен оган ватсапта хабарламалар жыбердим ол сол куйы хабарсыз кетти ештене демеди сонда бари онай болып осылай биткениме мен тусынбедим.Оныда озимдиде тусынбедим.Сиздердин ойларынызша ол неге булай жасады жане осынша нарсенин барин адиы жасадыма калай ойлайсыздар?Менин конылымды суытып озинен алыстату ушын жасаган арекетиме алде ол мени суймедиме? Бирак ол салмакты болатын артык ыс арекетин байкамайтынмын уйде де жумыста да бырге журетинбиз одан еш кудиктенген емеспын маган сенин жанында бакыттымын сен менин жанымда болганда бар нарсени умытамын мени толыктырып туратын жансын дейтын менин ойымша жыгыттер мундай создерди кез келген кыз баласына айта бермиды деп ойлаймын.Енди мени осы сурактар мазалап жур мен калай умытам барин ортада каншама жауапсыз нарселер жатыр жарайды оларды умытайын бирак ол калайша мени тез умытып кетти не ойлаганы бар абден басым катты ойлана берип басым ауырып кетти шаршадым шынын айтсам



Бөлісу: