Ауылдық жердің мәселесі

Ауылдық жердің мәселесі
жеке
блог

Ауылдық жерлеріміз қалаға қарағанда, артта қалғаны рас, әртүрлі жағдайынан қарасақ еліміз көптеген технологияларды әкеліп жатыр. Ал ол шалғай ауылдарға жетпей жатыр. Технологияны жетік меңгерсе қала, ал ауылдағылар енді үйреніп жатыр. Ауылдың бітпей жатқан мәселесі көп. 

Бірінші кезекте, су мәселесі, кейбір ауылда бар, кейбір ауылда жоқ. Сусыз адам өмір сүре алмайды. Бұған қарасақ еліміздің шеткі аймақтары көбісі суға зар болып отыр. Ал қаланың адамдарына бұл жеткілікті дүние. Енді газ тарту, жылыту бүкіл аймаққа керек. Бірақ ол шалғай ауылдарға жасалса, жақсы деңгейін көтерсе, қаладағы жағдайды ауылға жасаса, еліміз өркендеуін тоқтатпас еді. Әртүрлі су тасқындары болып жатады. Елімізде қаншама жерлерді қыс уақыты бітуіңе таяғанда, бүкіл аудандарға сулардан қауіптеңеді. Егер көп жағдай осы шаруаларды шешсе, қар дер кезінде, шығарылып тиісті істер жасалса адамдар өміріңе қауіпсіз болар еді. 

Екінші кезекте, білім беру жүйесі бір ауылда қолданылған тақталарды әкеліп қоя салған. Жаңа техниканы талап ететін заманда, қайдағы жоқ техниканы әкеліп қойғаны өкінішті. Балалардың оқуы үшін зертейтін орындар зертханалар жетіспейді. Білім ошағына жаңа техникаларды әкелсе, балалар біздің болашағымыз, яки бұл болашаққа балта шаппас үшін, балаларға дұрыс оқуды беру керек. Енді келер болсақ жол мәселесі, ауылдың ішінде жолдардың болмауы, әртүрлі адамдарға зиянның тигізуде. Жаңбырлы күні балшыққа белшесінен батады. Сондықтан ауылдағы шұнқыры көп жерлердің орындарыңа, жақсы жол салуға болады. Ауыл шаруашылығы өте жақсы деңгейде дамытсақ, елдің болашағыңа жақсы үлес қосар еді. Себебі, өнеркәсіп саласы өзге елдерде жақсы деңгейде дамуда, ал бізде оны керемет деңгейге жеткізбесекте, жақсы көрсеткіштер көрсетуге болады. Елдегі көп шаруашылық деңгейіңе баса назар аудару жөн болар. 

Түйіндей келе, әліде ауылға үлкен өзгерістер керек. Егер елімізде үлкен жобалар, әсіресе ауылдық жобалар қолдауын таппаса, онда ауыл тұрғындарыңа үлкен қиындық келтіреді.Елдің әртүрлі деңгейде дамуы, көптеген адамдарға қиындық әкеледі. Сондықтан елдің жақсылығы үшін, ауыл мәселесін әрбір жерде көтеріп, ауыл мәселесіне бей-жәй қарамаған дұрыс.