Дәстүрді жалғастырған дәрігер

Дәстүрді жалғастырған дәрігер
жеке
блог

Кашкова Әсел Сәулетқызы – 7 жылдық үлкен тәжірбиесі бар, дәрігерлік саланы жетік меңгерген жоғары санатты дәрігер. Өзінің тәжірбиелік жолын алғаш 2014 жылы Павлодар қаласында Қалалық аурухананың «жедел жәрдем» бөлімінде бастаған. 2015 жылы Нұр-Сұлтан қаласының №7 Қалалық көпсалалы емханасында өз біліктілігін дәрігер мамандығы бойынша  одан сайын жетілдіре түсті.
Сонымен қатар, 2019 жылы еліміздің бас қаласы Нұр-Сұлтанда орналасқан Медикер Астана медициналық орталықта бас дәрігер мамандығы бойынша өз қызметін адал, әрі жоғары дәрежеде орындаумен өзінің әрептестері арасында да көзге түскен.
 
Айта кетелік, Әсел Сәулетқызы 2021 жылы аты жаман індет өршіп тұрған шақта тек Қазақстандыш тұрғындарға өз көмегін беріп қана қоймай, жарты жыл көлемінде Біріккен Абар Әмірліктерінің Астанасы – Дубай қаласында жалпы дәрігер қызметін өте тиянақты дәреже де атқарып келді. Осы жарты жылдың ішінде, Дубай қаласының дәрігерлік саласының қыр-сырымен танысып, өз біліктілігін шебер көрсете білгендігінде жасырмады.
 
Әсел Сәулетқызына болашақта үлкен табыстар мен қызметтік жолда тек адал еңбегін одан әрі жалғастырып, үлгілі, өз ортасында сыйлы ақ халатты абзал жандардың қатарында көріне беруін тілейміз!!!