Мәдени-тарихи мұраларға құрмет

Мәдени-тарихи мұраларға құрмет
жеке
блог

Біздің еліміз қиын жолдан өтті, тәуелсіздікке ұмтылды, қалыптасудың қиын кезеңдерін басынан өткерді. Осы тікенді жеңістер мен жеңілістер жолында көптеген тарихи оқиғалар болды. Осы уақыт ішінде ол мемлекеттік рәміздермен - мемлекетіміздің тәуелсіздігін, бостандығын бейнелейтін ту, елтаңба, әнұранмен бірге жүреді. Мемлекеттік рәміздер - бұл тек көркем бейнелер ғана емес, сонымен бірге мемлекеттік тәуелсіздікті жүзеге асырудың идеялары. Олар бұл идеяның адамдардың ойлары мен сезімдеріне енуіне ықпал етеді. Әр түрлі елдің тұрғындары өздерінің мемлекеттік рәміздерімен мақтан тұтады. Бірақ сіздің еліңіздің елтаңбасы, туы мен әнұраны қандай екенін біліп қана қоймай, олардың символикасын түсіну маңызды. Ол үшін олардың тарихы, осы мемлекеттік рәміздер қалай пайда болғандығы және ғасырлар бойғы қандай жолды бастан өткені туралы түсінік болу керек. Гимн кез-келген мемлекеттің өмірінде маңызды рөл атқарады. Ол ел азаматтарын бір байрақ астында жинайды. Ә.Тәжібаев айтқандай: «Әнұран - сөзден өрілген ту». Ия, бұл рухани ту. Елтаңбаның тарихы көшпенділердің қола дәуірінен бастау алады, сол кезде әр ұлттың өзіне тән белгісі - тотемі болды, оның графикалық көрінісі кейінірек «таңба» деп аталды. Тәуелсіз Қазақстанның елтаңбасының авторлары белгілі сәулетшілер Жандарбек Мәлібеков пен Шот-Аман Уалиханов. Әнұран халықтың бостандыққа деген ұмтылысын, терең тамыры мен болашаққа деген ұмтылысын бейнелейді. Ол ежелгі және әдемі жерімізде гуманизм, бейбітшілік пен келісім жолында достық пен бірлікке шақырады. Мемлекеттік рәміздердің өзіндік ежелгі тарихы бар. Әрине, бұл рәміздер әрқашан белгілі бір идеологиялық жүктемені көтерген - ежелгі тотемдер, діни рәміздер, билеуші ​​әулеттердің айрықша белгілері және басқа да мағыналар мемлекеттік рәміздердің белгілері мен бейнелерінде шифрланған. Әрине, өте жақын өткен уақытта әзірленген және қабылданған Қазақстанның мемлекеттік рәміздеріне ең алдымен халықтың тәуелсіздікке деген ұмтылысы, өз еліне деген мақтанышы, еңбекқорлығы мен бейбіт қатынасы көрінетін элементтер кіреді. Мемлекеттік рәміздер – жас, тәуелсіз мемлекетті және тарихи дәстүрлердің сабақтастығын куәландырады. Сондықтан әр адам үшін қасиетті отанының мемлекеттік нышандарына деген құрмет пен сүйіспеншілік өскелең ұрпаққа беріліп отыруы қажет.