Массагет порталы жас жұбайларға арналған фотобайқау жариялайды

Массагет порталы жас жұбайларға арналған фотобайқау жариялайды

Массагет порталы Ғашықтар мерекесі қарсаңында оқырмандар арасында "Той үстінде тәтті күндер..." атты  фотосуреттер байқауын жариялайды. Барлықтарыңызды жаңа жобаға қатысуға шақырамыз!

Байқаудың басты мақсаты – Қозы мен Баяндай жұптасқан екі жастың ақ адал сезімдері, риясыз махаббаттарымен үлкен өмірге қадам басқан күні (той күні) түскен керемет суреттерін жинастырып, еліміздің ең жарасымды жұбын анықтау.

Байқаудың жалпы ережесі:

♦ Байқауға 30 жасқа дейінгі жас жұбайлар қатыса алады.

♦ Фотосуреттер тойда түсірілген болуы тиіс (үйлену той, қыз ұзату)

♦ Сурет артқы фонмен үйлесімді болуы қажет және саны 4-5-ден аспағаны жөн.

♦ Әр суреттің атауы болуы қажет (Сурет атауы суреттің тақырыбын айқын ашып бере алуы керек)

 Фотосуреттер 2015 жылдың 13 сәуіріне дейін қабылданады.

 Байқау жеңімпаздары 15 сәуір – Ғашықтар күнінде жарияланады.

Байқау жеңімпаздары:

1-орын (біреу)
2-орын (екеу)
3-орын (екеу)

Байқауда жеңімпаз атанған жас жұбайлардың суреттерінінен фоторепортаж жасалып, сайтымызда жарияланады. Жеңімпаздарға бұдан бөлек, Massaget.kz сайты дайындаған арнайы сыйлықтар табысталады. Байқау жеңімпаздарын Массагет порталының тілшілері анықтайды.

Жеңімпаздарды анықтауда:

Суреттің сапасына, ерекшелігіне және жоғарыда атағанымыздай суреттің атауы мен артқы фонмен әдемі үйлесуіне баса назар аударылады. 

Бәйгеге ұсынылатын фотосуреттер massaget.kz@gmail.com электрондық мекенжайына "Той үстінде тәтті күндер" тақырыбымен жолдануы тиіс.

Байланыс телефондары: 8-(727)-388-81-19, 8-(727)-388-81-18

Сурет: ©Роман Еникеев

Е. Жұмабайұлы