Өмірдің өзі жұмбақ....

Өмірдің өзі жұмбақ....
жеке
блог

Өмірдің өзі жұмбақ.....

Өмір,ол-тәжірбие. Өмірде әр нәрседен хабардар болсаңда, оны толығымен зерттеп біле алмайсың. Қамшының сабындай қысқа өмірде біздер,жас ұрпақ өмірдің мәнін кей уақытта  бағаламай жатамыз. "Қолда бар алтының қадірі жоқ дегендей" барымызды бағаламай,жақындарымыздың қадірін тек олардан мәңгіге айырылған кезде ғана түсінеміз. Сол кезде бәрі кеш болады. Ол адамды қатты сағынып,бағаламағаныз үшін "жақсы көремін" деп айталмағаныныз үшін өкінесіз. Яғни сен ол адамды қатты сағынасың Сондықтан өмірдің қызығы жанымызға жақын адамдармен байланысты екендігін түсініп,қадірін білейік.Олар жанымызда барда оларға "мен сені жақсы көрем" немесе "мен сенсіз өмір сүре алмаймын" деп осылай  айтайық. Сол кезде бәрі жақсы болады.                          

Өмірдің жұмбағы, қызығы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас жасап сыйластығында жатыр деп ойлаймын. "Жүйкеге бола дәрі ішіп,бауырды жүрміз бұзып ап" деген оймен мен толық келісемін. Бұған дәлел, күнделікті күйбең тіршілікте өзара болмашы нәрсеге ренжіп, бет жыртысып, тәптен бір-бірімен қарым-қатынастарын үзіп жатады. Соның салдарынан жүйкемізге зиян тигізіп жатқанымызды байқамаймыз. Сөйтіп денсаулығымызды басқа біреу емес өзіміз құртамыз. МЕнің түсінуімше өмір шыңға шыққанмен бірдей. Асықпай шығасың, зымырап түсесің. Өмірдің мәні не? Айналана қызмет етіп, көмек көрсету, сыйластықта өмір кешу. Өмір-жұмбақ, иә жұмбақ  ертеңгі күніміздің қандай болатынын бізге беймәлім.                                                                                             

Өмірде әр адамның тағдыры әртүрлі болады. Және де әр адамға көтере алатын қиындық береді. Әр қиындықтың артынан бір жақсылық келеді. Кейбір адамдар қиындыққа шыдамай, өмірден түңіліп жатады. Қиындыққа төзе білген адам күшті адам. Өмір бір ақ рет беріледі. Сондықтан оны ренжіспей,ұрыспай бақытты өткізсек екен. Және де әр адамның  өмірі өз қолында. Бәлкім сеен өмірінді бақытты өткізесің бе,әлде керісінше... Сондықтан саған айтқан қандай пікірлер болсын ол маңызды емес, өйткені ол сенің өмірің.....