Екіжүзділер қаптаған заман

Екіжүзділер қаптаған заман
жеке
блог

Мына ғаламда көп əділетсіздік орын алады. Білімділердің орның миында түгі жоқ адам басса,өнерлілердің орның таланты жоқтар,шынайылардың орның жасандылар,жалындап тұрған жастың орның қуыс кеуделер басады. Иə,дəл осылай! Қалталылардың қалтасынан көк қағаз шығатын  заман екені бəрімізге белгілі емеспе... Бүгін тағыда осы жағдайдың куəсі болдым.. Адамдарға қарап  ішің ашиды. Жағымпаздармен екіжүзділердің  арасында шынайы болып көріне алмайсың.  Неге? Өйткені олар жаныңдағылардың барлығын өздері секілді көреді. Алдыға ұмтылсанда аяғыннан тартатын осылар. Қанша жерден талантын тасып,өнерін асып,бағын жанып тұрсада  жағымпаздардың жағынуының арқасында төменде тұрасың. Мүмкін "өмірдің зандылығы ғой" дей салатын шығарсыз... Бірақ өмір заңдылығының алғашқысы болуы керек деген сөз емес қой.. Біздің мына қоғамда ,мына өмірде   осындай қисынсыз   қағидалар мен қайдағы жоқ адамдар арасындағы қарым-қатынастар  адамның  жүйкесін жұқартады. Міні біз осындай  əділетсіз  қоғамда өмір сүрудеміз.. Біздің қиындықтар бастамасының бастауы ғана. Ал алдағы өмірде не болары Аллаға ғана мəлім.. Аға-əпкелер,бауырлар,достар онсызда екіжүзділер қаптаған заманда олардың саның көбейтпей-ақ қояықшы....
Ақерке