Елбасының "Тәуелсіздік дәуірі" атты кітабы оқырманға жол тартты

15 желтоқсан Астана қаласында Елбасының «Тәуелсіздік дәуірі»  кітабының тұсаукесері Тұңғыш Президент кітапханасының дөңгелек залында республиканың интеллектуалды элитасының, қоғамдық орталықтар мен сарапшылардың, БАҚ өкілдерінің қатысуымен өтті.

  Іс-шараға қатысушылар осы жұмыстың мазмұнымен танысты. Қатысушыларға тәуелсіз Қазақстанның тарихындағы маңызды оқиғаларды, мысалы, елорданы ауыстыру, жаңа Конституцияны қабылдау және т.б. сияқты маңызды қадамдар  туралы ақпарат берілген. Мемлекет басшысының негізгі институционалдық реформаларға деген көзқарастарының таныстырылымына ерекше назар аударылды.

Елбасының кітабы тұсаукесеріге қатысушылар тарапынан үлкен қызығушылық пен оң пікірлер туғызды. Жаңа кітап біздің заманымыздың ғаламдық мәселелеріне назар аудартады. Сонымен қатар, Қазақстан динамикалық мемлекет ретінде XXI ғасырда тиімді әлемдік тәртіпті өз көзқарасын қалыптастырғандығы. Қазақстан Республикасының Орталық Азия сияқты аса сезімтал және геосаяси тұрғыдан маңызды аймақта болғаны Қазақстан дамуының айтарлықтай нәтижесін көрсетіп, Президент Нұрсұлтан Назарбаевтың Қазақстанның одан әрі дамуы үшін нақты мақсаттар қойып отырғанындығы жөнінде айтылады.



Бөлісу: