Өтірік тәтті, шыңдық ащщы

Өтірік тәтті, шыңдық ащщы
жеке
блог

    Өздеріңіз білетіндей біз шыңдық пен өтіріктің арасын ажырата алмай жүреміз,неге не себепті?.

 Оны өз қалауларыңызға қарай ажыратып арасындағы айырмашылықты біле жатарсыздар.

   Бастапқы сұрақ неге өтірік тәттірек ал шыңдықты жариялауға қымсынамыз әрі қиналамыз.Бәлкім осы шыңдықты айтып қиналғанша бір қулық таба салған жөн деп жүреміз.Міне байқағандарыңыздай шыншыл болған жөн .Себебі шыңдық айтып өз өзіңмен жүре берсең болады.Жалпы жақсы стратегия.Ал егерде қулық сұмдық небір шытырманға оратылып қалсаңыз сізге айтар ақылым өзіңізді алдап жүрсіз ұмытпаңыз.

   Шыңдықты көп айтатын адам ол адал ,таза,ақылдырақ көрінеді.Менің ойымша шышнылдық жетіспей барады оның жетіспеушілігі өзімізден кінә.

  Өзімізген шыңдықты көбірек айталық.Мысалы мен бүгін сұм ұсқынсыз болып тұрмын боянуым қажет секілді солай да солай.

  Енді мен айтарым көбіміз біршама ұстаным ұстанамыз.Бастысы өзімізді алдамасақ өзгеге де адал бола аламыз.

  Өзіміздің өмірімізге келгенде бей жай бола алмайтынымызды жасыра алмаймыз.Міне өзгеге де салқынқандылық танытпалық.Өйткенде ара-қатынастарыңыз жиіленіп арада сенім болмай қалады .Ал бір ре сеніміңізді жоғалтқан адам екінші жолы сенім тұрмақ адалдықты жоғалтады.Ұмытпайық соны.