Жаным сені сағындым - Қойш распа?Қалай дәлелдемек ойың бар?!!!

Жаным сені сағындым - Қойш распа?Қалай дәлелдемек ойың бар?!!!
жеке
блог

-Жаным сені сағындым - Қойш распа?Қалай дәледемек ойың бар?-

Дәл қазір өліп барамын деп айтсам сенесіңбе жаным?-қайдағыны айтпаш а!-Мақұл жаным,мен сені сағындым,және сені жақсы көремін.Телефон тұтқасы тасталды.Қыз алаңсыз.Сүйген жігіті күндегісінше оған хабарласып сағынғанын айтты.Бірақ неге өліп барам деді деген ой мазаламады да.Жігіт қызға күндегісінше ерте ұйқыдан ояатып хабарласып жаным салем қайырлы таң дейтін еді.Бүгін ол қыз өзі ұйқысынан тұрды.Жігіт тұтқаны алмайды.

Қыз уайымсыз мектебіне барды.Жігіт мектеп алдына келіп оны күтетін-ді.

Бүгін ол ісі де жоқ.Қыз қатты ренжулі.Мектептен қайтты.Жігітке хабарласты.Жігіт қайтадан тұтқаны алмайды.Қызық не болды оған?!Мүмкін мен жайлы бір нарсе естіген болар.Смс хатын қыз жазды;Жаным қайдасың саған не болды әлде мен ренжіттімбе?!Жаным кешірші хабарласшы маған.Қыз алаңдаулы.Сәлден кейін хабарлама келді;жаным маған алаң болма сені сағынатын болдым,бір айтарым үйіме келшідеді.Қыз жігіттің үйінің алдына барады.Келдім дейді.Жігіттің үйінің есік алдында жылап жатқан адамдар көөп.Қыз қайтадан смс хабарлама жібереді.Сол кезде жігіттің туған інісі келіп Амина деген сізбе?!-деп сұрайды.Ия мен ал сен кімсің?!Мен Ақылдың туған інісімін.Ақыл қайда?!Сізге ол хат жазды және еш алаңдамауыын өтінді.Және міне ұяалы телефонын сізге қалдырды деп Ақылдың інісі ұялы телефонды және хатты беріп жылап үйіне кіріп кетті.Қыздың ойы сан жақта.Қыз хатты ашты:Жаным кешір өмір осылай екен.Еш жылама.Мен кеше саған соңғы рет хабарластым,Сен сүйетінімді білсе екен дедім.Ол кезде мен ауырып төсек тартып жаттым.Кешірші мені таң сәріде ояатпағаным үшін.Мен ертеңгі жарықты көре алмаймын сондықтан ініме осылай тапсырдым.Мені кешір.Ешқашан өкінбе.Мен сені сүйемін.Жылама жаным.Сүйгеніңді тауып бақытт өмір сүр.Кешірші жарты жолда тастап кеткеніме.Достар әр бір күндеріңді соңғы күнім деп откізіңдер...Сезімдеріңді бар болса жеткізіңдер.Жалпы күнді де сүйгенімізді де бағалайық!  Есымдеры басқа есымен атаулы!....