ӨЗІНЕ ИНВЕСТИЦИЯ

ӨЗІНЕ ИНВЕСТИЦИЯ
жеке
блог

1. Ең басты инвестиция ол өз біліміне дамуына құйған инвестиция. Ақша бүгін бар ертең жоқ болады білім өзінмен қалады.

2. Денсаулықтың қадірін ауырғанда білерсін демекші. Дәрігерге уақытында қаралып денсаулықты сақтандыру қажет. Ауырып ем іздегенше ауырмайтын жол ізде.

3. Бақытты өмір бұл мақсат емес процесс. Өзіңізге бұл мені бақытты етеді ма ? жауап йа болса, уақытыңызды ақшаңызды және күшіңізді инвестициялау арқылы алатын қайтарым бұл бақытты өмір.

4. Уақытты ақылмен жұмсаңыз. Ақшадан айырмашылығы, сіз оны таба алмайсыз. Билл Гейтс еденнен ақшаны алу үшін еңкеймейді өйткені оның уақыты еденде жатқан доллардан қымбатырақ деген әзіл бар.

5. Энергияға инвестиция сіз оны қайдан аласыз табиғаттан, әуеннен, көнілді адамдармен қарым қатынастан, сүйікті ісінізден, осыларға үлкен мән берініз.

6. Саяхат ел мен жерді көріп, мәдениетті мен танысу үшін немесе демалу үшін саяхаттайды. Өмірге басқаша көзқараспен қарауды үйренесіз. Саяхат сізге эмоция мен энергия силайды. Инвестиция салудың ең тиімді жолы саяхаттау.

7. Қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру. Табысты адамдармен сөйлесу және олардың тәжірибесінен үйрену үшін сізге дағдыларға инвестиция жасау керек.