КҮНДІ ЖОСПАРЛАУ

КҮНДІ ЖОСПАРЛАУ
жеке
блог

Күнді жоспарлау сіздің өнімділігінізбен алға қойған мақсатқа жетудің тиімді жолы. Жоспарлау арқылы уақытты тиімді пайдаланып энергия қорынызды сақтайсыз.


1. Ойыңыздағы барлық ойлар мен мазасыздықты қағаз бетіне жазыныз. Сіз барлық ойларды жазғанда шешім қабылдау онай болады.


2. Нақты болуы керек сіз қашан қай уақытта бастайсыз және қашан аяқтайсыз. Егер жоспар нақтыланбаса сіз оны орындамайсыз. 


3. Үлкен тапсырмаларды кішкентай тапсырмаларға бөліп орындау қажет. Іс неғұрлым күрделі болса, соғұрлым көп міндеттерге бөлу керек. 


4. Бір уақытта бір тапсырманы орындап соңына дейін жеткізу керек. Кез келген аяқталмаған іс, жоспарларыңызды бұзып, уақытыңызды алады.


5. Кешке ертеңгі күнді жоспарлау керек. Таңертен орындау керек міндеттерді белгілеу. Апта соңында өзіннен есеп ал. 


6. Біз басымызда көптеген тапсырмалар бар оны қайлатап еске түсіріп отыру күшінізді алады. Және оны кейінге қалдырасыз. Істер тізімін жасап уақытты жоспарланыз.


7. Күнініздің 60-70% ын жоспарлау қажет. Қалған уақытты күтпеген жағдайға қалдырыныз.


8. Миыңызға барлық міндеттерді жүктемеңіз. Өзіңізге ең маңызды нәрселерді ғана есте сақтауға үйретіңіз. 


Естеріңізде болсын, жетістіктің сыры санда емес сапада: "асықпаған арбамен қоян алады"

" 20% атқарылған іс 

80% нәтиже береді "