ЭНЕРГИЯНЫ САҚТАУ

Көп адамдар ойлайды бұл өмірде уақыт бәрінен манызды деп негізінде уақыт емес энергия күші манызды. Бір істі істеу үшін сізде уақыт бар бірақ энергия болмаса ештене істемейсіз.


Энергия ағыны қайда кетіп жатыр 


1. Біздің назарымыз қайда энергиямыз сонда. Сіз не нәрсеге үлкен мән берсеніз сіз соған тәуелді боласыз. Адамдардың назары қайда болса, ақша сонда.


2. Көп ойлану да энергияны алады. Ойдын түбінде жете алмайсыз ойланғанмен. Бізді шектейтін жалғыз нəрсе – бұл біздің ойлау қабілетіміз. Үнемі өткенді есте ұстау – өзіңді қинау.


3. Өзіңді басқалармен салыстыру (стрес пен депрессияға) энергиянын жоғалуына алып келеді. Әр адам уникалды әркім өзінше өмір сүреді.


4. Жағымсыз жаңалықтар мен артық ақпараттар көп энергияны алып манызды істерге бөгет жасайды. Білім алуға ақпаратты қабылдауға кері әсерің тигізеді.


5. Бір уақытта бірнеше істі көп тапсырмаларды істеу арқылы жұмыстын өнімділігі азаяды. Істеген жұмысыныз аяқсыз қалады.


6. Аяқталмаған міндеттер сізді аландатып бар назарын өзіне алады. Істі бастасаныз сонына дейің жеткізініз.


7. Демалыстын жоқтығы адамды ештене істемеуге алып келеді. Аптасына 1 рет табиғат аясында демалу керек.


8. Басқа адамдардың көніл күйі бізге тікелей әсер етеді. Негативті агресивті адамдармен емес Позитивті жүретін адамдармен көбірек араласыныз.


9. Жаман әдеттер артық тамақ көп ұйқы газдалған сусындар мен темекі. Жаман дағдыға ешқашан елеусіз қарауға болмайды. Сынықтан басқаның бәрі жұғады.


10. Әлуметтік желі сізді аландатып бар назарын өзіне алады әрбір қоныраулар мен хабарламалар сізді телефонға тәуелді етеді.


11. Өтірік айту адамдар жалған сөйлеген кезде өзінің де өзгенің де энергиясын алып күш жігерін құртады.


12. Басқа адамдарға ашуланып ренжіген кезде де күш жігерінізді жоналтып депрессияға түсуініз мүмкін. Сіздің ренішініз өзіңізден басқа ешкімге кедергісін тигізбейді.

Энергиянызды сақтап күнінізді тиімдірек өткізетің боласыз



Бөлісу: