Темекімен диалог ¯\_(ツ)_/¯

       Қашан қай жерде туылдыңыз? 

Америкамен құрдаспын, 14ші ғасырда туылдым. 

     Қазіргі күнде қай жерде өмір сүресіз?Бүкіл дүние жүзінде. Адамдар қайда болса мен сонда. 

     Жұмысыңыз? 

Ас қорытуды қиындату 

Тісті сарғайту, ауызды сасыту.

Асқазанда жара пайда қылу.

Ерін, тіл және өңеш рагына жол ашу.

Жөтел және қақырық пайда болдыру.

Созылмалы тыныс жолдары қабынуына әкеліп соқтыру. 

Көмекей және өкпе рагына тап болушылардың 90 пайызының себебі менен. 

Тамырды қатайту (атересклероз).

Қол, аяқ тамырлары бітеді, гангрена (тән талшықтарының жансыздануы, шіруі) пайда болып, қол – аяқ кесіліп, кемтарлыққа дейін апарам.

Миды қамдайтын тамырларды да қатайтып, салдануға себепші болу.

Есте сақтау қабілетін азайтам.

Көңілсіздікке душар етем.

Ұйқыны азайтам.

Теріге әжім түсірем.

Мені тартатындардың төңірегінде мені тартпайтындар да уландырып мазасыздандырам

Ер - әйелдің жыныстық тәбетсіздігінің басты себептерінің бірі менмін. 

       Жеткен жетістіктеріңіз?

Мені әр пайдаланғанда адамның өмірін15 минутқа қысқартатын дәрежеге жеттім. 13 секунд сайын менің арқамда бір адам қайтыс болып қаншама көз жас төгіліп жатыр.  ал бір жылда  менің арқамда– 2,5 млн адам қайтыс болады.   Тұқылдардың (окурки) салмағы – 2 520 000 тонна болады . Мені күніне 20рет тапқан адам, жылына 300 рет өткен флюрографиямен тең.

      Адамдарды қалай өзіңізге тартыс? 

Ой мен адамдарды емес олар мені тартады. Жастар өздерін ересек болганын көрсету мақсатында тартады,  Қыздар азу мақсатында тартады,  Қатты кайгырганда тартып кететиндерде болады. 

       Достарыңыз?

Насыбай, Арақ,  Шайтан,  Жалкаулык,  тағысын тағы. 

       Сізді көбіне қандай адамдар тартады?

 Менен жеңілгендер,  Нәпсісін тежей алмайтындар тартады және тәуелді болып тастай алмай жүреді. 

     Адамдарға қорытынды ойыңызды айтсаңыз? 

Ашшы болсада шындықты айтайын

Ей адамдар мені өздерің жаратып, өздеріңді өздерің өлтіріп, малда жасамайтын тірлікті жасап жүрсіңдер, оданда маған кеткен қаражатты пайдалы нәрсеге жұмсамайсыңдарма??? 

 

БАСЫМДЫ ӨРТЕП КӨТІМНЕН СОРҒАНДАРЫҢА МӘЗ БОЛМАЙ ⊙_⊙.

      

      

 

 

 



Бөлісу: