Cover әуен сүйсеңіз.

Cover әуен сүйсеңіз.
жеке
блог

Егер сіз бір әнді сүйіп тыңдап ол әннің екінші нұсқасын күтіп жүрсеңіз онда бұл жазбам сіз үшін. Қазір көптеген  әншілердің әні хит болып, көпшіліктің көңілінен шықса, ол әннің міндетті түрде cover нұсқасы шығады. Осы орайда өзім үнемі тыңдайтын, бірақ сізгеде ұнайды деген үмітпен интернетте cover нұсқамен аты шыққан әншілерді назарларыңызға ұсынбақпын.

Jasmine Thompson бұл талдырмаштай Youtube-тегі каналы бар арудың дауысы кейде түпнұсқадағы  әннен де әсерлі болып шығады. Дауысы да мықты, әр видеосы  жүз мыңдаған көрілім жинайды.

Youtube-ке 10.10.2010-шы жылы тіркелсе,

көрілім саны; 493 331 267

жазылушысы; 2 970 758 

J.Fla әр видеосы миллиондаған көрілім жинайтын бұл азиялық қыздың бір қырынан түсірген cover нұсқасы, расыменде көпшіліктің ықыласы ерекше екені даусыз. Дауысында да бір мін жоқ.

Youtube- ке 22.08.2011-ші жылы тіркелсе,

көрілім саны; 1 117 860 591

жазылушысы; 5 903 540

Made in KZ отандық cover нұсқаны  орындаушы  қыз, жігіттердің көрсеткіші жаман емес. Көптеген танымал, хит әндердің cover нұсқасын орындаған жерлестерімізді мақтап қоюға болады.

Youtube-ке 04.04.2009-шы жылы тіркелсе,

көрілім саны; 2 193 119

жазылушысы; 19 038

Бұл cover-шілерді өзім үнемі  тыңдайтын болғасын өзгеде оқырман, интернет  қолданушылармен бөліскенді  жөн көрдім. Сізде Youtube-те хит әндердің cover нұсқасын қарай жүріңіз.