Мен өмірде көпті жоғалттым

Мен өмірде көпті жоғалттым
жеке
блог

  Баршаңызға мәлім біз өмірде тура жол тауып сол жолдың бойымен арманымызға ергіміз келед.

 Мен мына өмірде көпті жоғалттым арманым жыл сайын құбылып тұратын,алғашында дәрігер болуды армандадым ол арманыма енді жеттім дегенде сүріндім,енді келесіде нені армандауды білмедім бір жыл өткең соң ән ге қызығушылық таныта бастадым ол арманға көп ат салыстым дайындалдым да оған ағам көмек жасады алайда үмітім үзіліп тағы сүріндім ,бұл маған өте ауыр ға соқты .

  Екі рет жолын болмаса өмірден түңіліп қалатындайсың, әрі кімге сеніп нені таңдарынды білмей қалың тұманда қалып қаласын. 

 Сіздерге айтарым армандамас бұрын толғанып ойлаңыздар өмір ойыншық емес солай ғой.

  Міне сол себепті ең жақын деген адамдарыңыздың ойын біліңіздер ол сізге оңай бір дүниені ұсынса сіз көпке ұмтылыңыз тіпті арманыңызды табу үшін 4 жыл керек болсадағы ізденісте жүріңіз ,отырмаңыз қашан бір жолым болар екен деумен.Талпыныс болмады менде сол себепті жолым болмауда әрі арманымды өз қолыммен құрттым .Біреудің жолы болмайды ма біреудің жолы болады .Бақыт құсы қашан келіп қонарын ешкім де білмейді.Өкпе қайғы ренішті ұмытып жаңа өмір бастаған сәттен бастап сіз  өткенге көз жүгіртіп бұрылғынызда келмей қалады .Адам санасына бір дүниені құю керек мен сәтсіздікке қол сілтеймін де жеңіске жетемін мен мықтымын мен ақылдымын бәрі болады менде деңіздер.