Жазғы сән: LC Waikiki бутигі ұсынған киімдер

Жазғы сән: LC Waikiki  бутигі ұсынған киімдер

Көзді ашып-жұмғанша жаздың екінші айы өз мәресіне жетуге аз қалды. Ал бойжеткендер мен бозбалалар болса, әлі де киім үлгісін таңдауда. Бірі – ашық түсті киімдер таңдаса, екіншісі – киімнің түрлі-түсті болғанын қалайды. Кезекті материалымызда назарларыңызға LC Waikiki бутигінің қол жетімді әрі стильді киімдерін ұсынамыз. 

 

 

Аты аңызға айналған британдық дизайнер Брюс Олдфилд: «Сән деген – бір идеяның бірнеше рет қайта өңделуі» деп айтқан екен. Олай болса, бір емес, бірнеше рет қайта өңделген идеяларды талдайық. Алғашқы суретте спорттық образ берілген. Байқасаңыздар, кеудешенің жазуы мен қысқа балақ шалбар түсі бірдей. Бұл оның екі бөлек киім екенін байқатпайды. Ал қол сөмкенің түсі киімдермен міндетті түрде үйлесудің қажеті жоқ.

Екінші образды жаздың ыстық күнінде киюге болады. Бас киім мен ақшыл түсті киімдер күннің ыстығынан барынша қорғайды. Және бұл жазда киімдердің түсін үйлестіре отырып кию маңызды емес екенін айтқымыз келеді. 

 

Спорттық кеудеше бағасы - 2 490 теңге

Қысқа балақ шалбар бағасы - 1 890 теңге

Сөмке бағасы - 1 290 теңге

 

Бас киім бағасы - 2 490 теңге

Кеудеше бағасы - 2 990 теңге

Шалбар бағасы - 4 490 теңге

Сөмке бағасы - 3 290 теңге

Бұдан өзге жігіттерге лайық образды ерекше атап өтуге болады. Алғашқы суреттегі ақшыл сары шалбар кез келген жейдемен үйлеседі. Оны кеңсе қызметкерлері таңдағаны жөн. Ал екінші образ Қапшағайға арналған. Арнайы сүлгісі мен көзілдірігі де бар.

 

Жейде бағасы - 5 390 теңге

Белдік бағасы - 2 890 теңге

Шалбар бағасы - 5 390 теңге

Қол сөмке бағасы - 3 290 теңге

 

Майкі бағасы - 1 790 теңге

Қысқа балақ шалбар бағасы - 4 490 теңге

Орамал бағасы - 2 290

Канотье, панама, бретондық шляпа, клош, терай, дөңгелек-шляпа, федора сынды шляпалар кез келген қыз баласына жарасады. Мұнымен қатар оның түсіне сай келетін сөмкені де таңдауыңызға болады.

Келесі суреттегі түрлі-түсті кеудешенің матасы жеңіл, ыстық күнде терлетпейді. 

 

Бас киім бағасы - 2 190 теңге

Камбенизон бағасы -  5 390 теңге

Сөмке бағасы - 3 290 теңге

 

Кеудеше бағасы - 3 290 теңге

Шалбар бағасы - 3 790 теңге

Клатч бағасы - 3 290 теңге

Төмендегі екі образды достарыңызбен қыдырғанда, алыс-жақын жол жүргенде киюге болады. Шалбардың түсі кіркөтерімді келсе, ақ түс ыстық тартпайды. 

 

Майкі бағасы - 1 790 теңге

Қысқа балақ шалбар бағасы - 3 990 теңге

 

Футболкі бағасы - 1 790 теңге

Джинс шалбар бағасы - 6 990 теңге

Қол сөмке бағасы - 3 290 теңге

Ал сізге қай образ ұнады?

Арнайы Massaget.kz үшін: Қарлыға Бүйенбай, Жолдас Өрісбаев

Сурет: Massaget.kz

Қ. Бүйенбай