Сенін Тентегін,сағынды ғой сені!!!

Сенін Тентегін,сағынды ғой сені!!!
жеке
блог

Салем оқырман қауым.. Мен бір неше рет хикаямды жаздым Өмір деген қызыққой қуанасын,жылайсын,мұнаясын,қиналасын.Өмірге келген сон бәріне төзе білу керексін.Махаббатка барлық адам шалдыққан,одан қаша алмайсын..Мен ғашық болып көрдім,махаббат ауруымен ауырдым.Сол сүйікті адамымның қадырын білмедім-ау,сол бақытымды қолда ұстай алмадым-ау аттен деп күрсінгеннен басқа амал жок..Мен ол жанмен кездескенде мен оны сүймедім тек ұнаттым,ол мені суйді,ол маған уақыт берді,ойлан деді мен енді оны сүйіп келе жатқанда,оның сезімі суып кетті,амал қанша,шарасыздықтан жарылып кете жаздадым,мен оны шын сүйдім,ол маған еш сенбейтін,ол қорқатын мен оны тастап кетембе деп,мен оған айтатынмын мен сені ешқашан тастамаймын,қасында болам деп.Ол сонда да маған сенбеді,мен нестей алам енді тағыда үндемедім,оны тек шын ықыласыммен сүйдім.. Ол да мені сүйетін,бірақ суып бара жатты.Ол маған айтатын мен шыдап журм тек сен үшін деп,бірақ шыдамадын..Онын маған Тентегім деген созі неткен керемет еді..Арамызда сыр жасырмайтынбыз қандай жағдай болсада.А ол болса сыр жасырды менен бір күні не хабарласпай кетте..звандадым телфоны соніп тұрды,екі күннен кейін бірак хабарласты ,не болды айтшы десем айтпайды манызы жок дит,сол кезден бастап маған деген сезімі суып кетті,мен саған ештеме айта алмаймы,сурамашы менен дейті,мен айтқанымнан қайтпайтын адаммын,сурай бердім ол мүлдем айтпайтын,менімен сойлеспи коятын,бүл сұрақ үлкен ???? белгісі болып қалды. Міне осы кезден бастап,арамыз суып,сойлеспей,не смс жазбайтын болдық...Сойлай жүрдік сағынғанда скрытый номермен звандап дауысымды еститін,мен оны білетінмін себебі тек ол маған солай звандайтын және менде звандайтынмын сағынғанда...Ол озі маған звандайтын,іздейтін,мен тек оны жүрегіммен сүйдім және әліде сүйіп келем...Ол қазыр армияда не агентке кірмейді не звандамайды...Мен оның маған Тентек деген сөзін сағындым,мені еркелеткенін сағындым және озінде сағындым..Ол сияқты енді басқа жанды сүйе аламба?? Сенін Тентегін,сағынды ғой сені....