Салем хат жаныма

Салем хат жаныма
жеке
блог

Ең алғаш сені жаным көргенім де, бір сезім маған маза бермеды ғой білесің бе. Сол сезімді түсіне алмай мен жаным. Күндіз күлкі түнде ұйқыдан айрылдым ғой. Кейде ойлаймын бұл махаббат ба жок алде аяушылық сезім бе деп. Аяушылық сезім болса егерде онда неге сені жаным күндіз түні ойлаймын.Ғашық болған жандарғана ойлаушы еді суйгенын. Деп айтушед махаббаттың дәмің жаным сезгендер.  Сонда жаным ғашық болып қалғаным ба өзіңе.Неге тағдыр сондай катал екен өзіме. Әлі кунге түсінбеймін жаркыным, бұл қандай сезім өзі маза бермейтін. Неге тағдыр тогыстырды біздерді.Онсыз да жаным тарткан біздің азап аз беды.Неге екенін түсінбеймін қинайды кеп қинайды.Әлде жаным бұл алланың бізге берген сыныма.Қарап тұрсам өзіңменнең жолығуды жазғанба. Білесің бе ең алғаш рет өзіңе сезімімді білдіргем.Сол кезде сен аяулым құшақтадын мені енді. Маған деген сезіміңді жасырмадын аяулым. Сүйем дедің сыбырлап құлағыма сен жаным. Кешір жаным өзіңді достарымнан жасырдым. Міне жаным талай жыл өтіпті өзіңменнең қол ұстасып жүргеніме. Өзіңді енді жаным жасырмаймын ешкімненде.Маған енді бәрібір елнедеседе.Мен сені жаным сүйем жане ризамын өзіңе қаншама айлар бойы шыдадың ғой бәріне.Каншамаред өзіңді ренжитип жылатканым есімде бірақ менен алысқа сен жаным кетпедын.Сол кезде түсіндім өзіңді сүйгенімді.Қарасам сұлулық бетте емес журекте екен. Кеш болсада осыны жанымау мен түсіндім. Енді маған бәрібір сенің сырт келбетін мен үшін маңызды тек сенің өмірге деген көзқарасын. Аллам маған сендей жарды бергеніңе ризамын енді сені жаным аялап мен бағалаймын. Сеншы маған жаным бәрі жақсы болад. Мен сені шынымен ұнатамын....