Фильмнің шығу тарихы

Фильмнің шығу тарихы
жеке
блог

Фильімдер пайда болғанға дейін адамдар көңіл көтеру үшін ойнады және билейді.Ойын, би және музыка фильім сияқты элементтерге ие болды(сценарий,жарық,костюмдер,кадрларға бөліну,көрермендер және т.б.) Шамамен  1600 жылы Антемий  Тралльскидің  қолданыстағы  камера-обскурасын Джамбаттиста делла Порта одан әрі жетілдірген. Жетілдірудің нәтежиесінде жарық экранда не беттерде проекцияланып, қозғалыстағы суреттерді жасау үшін шағын саңылау немесе линзалар арқылы өткенде аударылып беріледі. Жасалған суреттер сол замандардағы жазбаларда сақталынды.

Кино. Кино-бұл жеке қозғалатын суреттердің бәрін бірге қосқан көркемөнердің түрі.Кино киноиндутрияны қалыптастырған. Киносуреттер екі әдіспен құралады: фотосуреттік кескіндерді кинокамераға жазу жолымен не арнайы әсерлер немесе мультипликацияны пайдалана отырып суреттерді жасау жолымен. Кинофильімдегі  қозғалыс  қарым-қатынас  жасаудың амал әдісі  ретінде қолданылады. Фильім белгілі бір мәдениет  жасаған  артефактырлер болып табылады. Олар сол мәдениетті бейнелеп көрсетеді жіне оларға ықпал етеді.

Фильімдердің танымалдылығының артуы. Фотопленкаларға  жазылған және  қозғалған суреттерді көрсеткен фильімдер қоғам назарын аударды.Кино сатылып дами бастады, бастапқыды ол бар болғаны  қызықты  жаңа  нәрсе болды, бірақ  ол соңында XX ғасырда қарым-қатынас жасаудың , көңіл көтерудің және бұқаралық ақпараттың маңызды құралдарының бірі болды.

Түрлі түсті фильімдер. 1960 жылдардың соңында түрлі түсті түстер фильімдер үшін қалыпты жағдай болды. 1960 жылдары студиялық жүйелердің қысқартылуы на байланысты  кейінгі жылдары  фильімдердің өндірісі мен стиліне көптеген өзгерістер енгізіле бастады.Кейінірек, XX ғасырдың 1990 жылдары сандық технологиялыр жаңа өзгерістерге түрткі болды.