"Сені кездестірмей тұрып"

"Сені кездестірмей тұрып"
жеке
блог

 

                                                     Сені кездестірмей тұрып.

                                                      (До встречи с тобой)

Әлемге әйгілі болған “Cені кездестірмей тұрып” туындысы, интернет парақшаларына ең ауқымды мәселелердің қатарына кірген. 2012 жылы атақты жазушысы және журналист Джоржо Мойес осы туындысымен оқырмандардың жүрегін жаулап алды. Джоржо Лондондағы ‘‘Лондон’’ университетінде журналистика мамандығын бітірген. Бұл автордың бірінші басылымы емес, одан да бұрын 2004 жылы “Романтическая новелла года” деген кітабымен ең бірінші жүлдесіне ие болды.

Қазіргі таңда әлемге әйгілі жазушы қатарына кірген. 47 жастағы жазушы өзінің өмірінің кейбір сәттерін алып, осы “Cені кездестірмей тұрып” романына қосқан болатын.

Осы романың арқасында Джоржо оқырмандарды тағы да өзіне қаратты. 23 мамыр күні Нью-Йорк қаласында алғашқы көрсетілімі өтті. Лу Кларктың рөлінде болған Эмилия Кларк: « -Мен, Лу-дың барлық сезімдерін көрермендерге жеткізе алдым және барлық көрермендермен қоса оқырмандар да, менің ойыныма риза болды деген ойдамын» - дейді актриса. Джоржоның осы романы «Әлем бестселлер» атағына ие болды.

Менің ойымша егер сіз мелодрама жанырындағы туындыларды ұнататын болсаңыз, осы роман сендерге арналған.