Мен қарапайыммын бірақ, харбалас өмір ұнайды...(байқауға)

Мен қарапайыммын бірақ, харбалас өмір ұнайды...(байқауға)
жеке
блог

Шіркін қазір мақсатымды жазар болсам, қара көздеріміз секілді шетел асып кетер мек екен!? Жә-жә, маған Алматыға жетсе болды. Аладғы мақсатым оқуды сәтті аяқтап ҰБТ 140 балл жинау. Сосын ҚазҰУ-дың  журналистика факультетіне оқуға түсіп,мықты маман атану.Одан еліме адал қызмет ету.Мендегі бір асқан мақсат емес, кәдімгі жұмыр басты пенденің арман-мақсаты ғой... Үй салу, ағаш егіу, көлік алу, отбасые құру...

 Бұл алдағы мақсаттарды қою себебім. Мен қарапайым бірақ өмірімнің харбалас қызық өткенін қалаймын.

Мақсаттарды қою себебім. Өмір ғой...

Мақсаттарды орындау. Тек білім, моймау, сүрінсең қайта тұру.

Топтық жұмыс. Мен тек жекелей жұмыс жасап үйренгенмін...маған топпен жұмыс жасаған ұнады. Достар таптым. Марғұлан ағаның айтқан сөздері  жігер береді...Бастысы ортамен жақсы байланыс орнаттым.

Байқаудағы мақсатым. Өзімді сынау. Алдағы блогта айтқандай, жазда шығармашылыққа уақыт аз менде... Бұл байқау  үлкен көмек болды. Һәм шығармашылығыма себепші...

Байқау нәтежиесі. Қызық.... әдетте жарыстарда нәтежиені күту шыдамсыздықты талап етеді...бұл жолы одан өткен шыдамсыздықтың күйін кешпекпін... Не болса да байқауға қатыстым, көрдім, таныстым, білдім. Көп нәрсе түю, үйрену сол-Жетістік!

Арша тобы ,Жұмахан Нұрлыхан