Талаптың мініп тұлпарын...

Талаптың  мініп  тұлпарын...
жеке
блог

          Көп адамдар арман мен мақсатты шатастырып жатады.Яғни екеуі бір ұғым деп ойлайды.Арман - шексіз ойдың жемісі. Ал,мақсат арманға жету жолындағы жасалатын іс –әрекеттер. Екеуі бір-бірімен ұштасып,байланысып жатыр. Алға қойған мақсатыңа жету үшін де алдымен талап керек. «Қазақтың бас ақыны» - Хәкім Абайдың осы хақында айтқан сөздері жастардың жадында. Менің де мақсатыма Массагетпен жетсем деген талабым бар. 
          Мен, Көркем  фильм  алдағы  екі  айда;
          1. Көпшіліктің ақсайтын тұсы мені де айналып өтпеді.Математиканы толығымен меңгеріп, есепке деген ынтамды арттырып, оқылықтың орнын толтырамын. 

Математика - ғаламның  кілті
          2. Қолымдағы Ғабит Мүсіреповтің таңдамалы шығармаларын оқып шығамын.(аударма,әңгіме,повесть, «Қазақ солдаты», «Ұлпан» романдары) 

Мүсірепов
          3. «Батырлар жыры» 6 томдық кітабын оқимын.Әйтпесе,осы  жайында  сұрақтар  тестте  келіп,басыма  таяқ боп  тиген еді...


 

Жыр оқиық!
          4. Кітапханашы болудың қыр-сырын меңгеру. "Кітапханашы  болсам" деген арманымды орындап, "дипломы жоқ"  кітапханашы боламын.

Кітапханашы


          Және бір мақсатым – «МАҚСАТЫМА МАССАГЕТПЕН БІРГЕ ЖЕТУ» 
Алдағы екі айда осы мақсатқа жетуге барынша тырысып бағамын. Сонымен қатар блог жазу тыс қалмайды. Үйренгенімді сіздермен бөлісіп отыратын боламын,қызықты блогтар жазамын.Барлық қатысушыларға,"БАСТАУ"-лық  достарыма  сәттілік тілеймін!