Мектепте оқығаннан бері біз сеніп келе жатқан әлемдегі 13 миф

Мектепте оқығаннан бері біз сеніп келе жатқан әлемдегі 13 миф
жеке
блог
Мектепте оқығаннан бері біз сеніп келе жатқан әлемдегі 13 миф:
Миф - аңыз.

1.Миф: Эверест әлемдегі ең биік тау. 
Факт: техникалық ең биік тау- Гавайядағы Мауна-Кеа шыңы. Оның биіктігі — 10203 м, бірақ ол таудың басым бөлігі судың астында. 
2.Миф: Ұлы Қытай қорғаны ешқандай құралсыз ғарыштан көрінеді. 
Факт: Ғарыштан көрінбейді. Себебі Ұлы Қытай қорғаны тым жіңішке,жалпақтығы бар болғаны 6 метр. 
3. Миф: Жердегі ең үлкен шөл- Сахара. 
Факт: Ғаламшарымыздағы ең үлкен шөл- Антарктика. Оның ауданы - 870 мың километр квадрат,кейбір жерлеріне 2 миллион жылдан бері жаңбыр жаумаған. 
4. Миф: Лондондағы танымал Биг-Бен мұнарасы әлемдегі ең үлкен сағат мұнара. 
Факт: Биг-Бен уақытты көрсететін қоңыраудың аты, мұнараның аты - Сен-Стивен. 
5. Миф: Бұлт жеңіл немесе Бұлтта салмақ жоқ. 
Факт: Бұлт миллондаған су тамшыларынан құралған, оның салмағы 500 тоннаға дейін барады. 
6.Миф: Найзағай (Жай) бір түскен жерге қайта түспейді. 
Факт: Түседі. Мысалы Эмпайр-Стейт-Билдинг мұнарасының ұшына(Шпиль) бір жылда 25 рет Найзағай (Жай) түскен. 
7. Миф: Ғаламшарымыздағы ең биік Сарқырама Венесуэладағы Анхель Сарқырамасы. 
Факт: Бүгінгі күнде ең биік сарқырама Дат бұғазында, су астында орналасқан,ешқандай атауы жоқ. Ия мұхит астында Сарқырама, өзен және көлдер болады,тек суретке түсіру қиын. 
8. Миф: Су ток(Электр) өткізеді. 
Факт: Су токты өткізбейді,электр қуатын судағы минералдар өткізеді. Дәлелі ретінде Дистиллденген су ток өткізбейтінін айтуға болады. 
9. Миф: Алмаз бөлшектенбейді не жоюға болмайды 
Факт: Балғаның “Жәй” соқысының өзі үлкен Алмазды жүздеген бөлікке бөліп тастайды. 
10. Миф: Барлық ағаштар суды тамыры арқылы сіңіреді. 
Факт: Африка шөлдерінде Намиб өсімдігі Суды жапырақтары арқылы қабылдайды(Сіңіреді) 
11. Миф: Ұлыбритания Еуропадағы ең жауын көп жауатын(түсетін) мемлекет. 
Факт: Лондонға жылына 500 мм ,Римге - 760 мм, Миланға — 1000 мм, ал Генуеге — 1100 мм жаңбыр түседі.Бірақ Италияға жаңбырдың көп бөлігі Күз және Қыс мезгілінде түссе Британияда жыл бойы жаңбыр. 
12. Миф: Ғаламшарымыздағы ең ұзын өзен – Ніл өзені. 
Факт: Амазонка өзені Нілден 400 км ұзын,оның ұзындығы - 7100 км. 
13. Миф: Ғаламшарымыздағы ең тұзды көл – Өлі теңіз. 
Факт: Ең тұзды көл – Антарктикадағы Дон Жуан көлі, оның тұздылығы соншалық -50 Цельсий градус суықтада мұз қатпайды.