English language, Kazakh footballer (байқау)

English language, Kazakh footballer (байқау)
жеке
блог

Good day my friends!(Қайырлы күн!) Hello everybody!(Бәріңе сәлем!) How are you?(Қалдарыңыз қалай?) What's news?(Қандай жаңалықтарыңыз бар?) How are you feeling?(Көңіл-күй қалай?) I congratulate you with holy day.(Қасиетті күн мүбарак болғай) Today friday(Бүгін жұма). May Allah give what  you ask him.(Аллаһ Тағала тілектеріңізді қабыл етсін)

I learn english every free time.(Мен бос уақытымды ағылшын тілін үйренуге арнаймын)As saying russian ''Repetition is the mother doctrine'', I want to watch again the videolessons in massaget tv.(Қайталау-білім анасы деп орыс халқы айтпақшы, Массагет ТВ арнасындағы видеодәрістерді қайталауға бел будым)

I watched a film about football named ''Goal 2. Living the dream" last week.(Мен өткен аптада *Гол 2, Армандағы өмір* көрген болатынмын) In a rising football star Santiago Munez has it all: a place in the legendary striker team "Real Madrid" brand new "Lamborghini", a private villa, the torrid love Spanish beauties. But most importantly - he has a chance to play on the same field, and use a dressing room with the greatest players of our time - with Beckham, Raul, Zidane and Ronaldo!(Футбол жұлдызы Сантьяго Муньесте барлығы бар болатын:аты аңызға айналған  Реал Мадрид құрамындағы шабуылшының орны, *Ламборджини* брендінің жаңа көлігі, жеке вилла, испан сұлуларының махаббаты...Ең негізгісі Рауль, Зидан, Роналдо, Бекхеммен бір алаңда ойнау, киім алмастыру(раздевалка) бөлмесін бірге пайдалану мүмкіндігі)  But the past does not let Santiago - problems lurk just around the corner.(Бірақ Сантьягоның өткені оған айтарлықтай проблемалар жеткізеді) The film is very interesting(фильм өте қызықты). I have a good feeling(Жақсы әсер алдым). I was relaxing, when I watched this film, when I see the football legends, sure in TV.(Фильмді көргенде, футбол аңыздарының ойынын көргенде,шыны керек, бір демалып қалдым) I advice to watch the film every football fan.(Бұл киноны көруге әрбір іңізге көруге кеңес берем) You won't  regret. (Өкінбейсіздер)

Heey I have good news.(Айтпақшы менің сіздермен бөлісер жағымды жаңалығым бар) I have bought a ball called "Adidas Tango 12" and football boots named "2k Edinburgh.(Мен *Адидас Танго 12* добын және де *2к Эдинбург* бутсыларын сатып алған болатынмын)Бутсы футбольные 2K Edinburgh May be you know about this ball.(Сіздер бұл доп жайлы білетін боларсыздар) The Adidas Tango 12 was the official match association football of the UEFA Euro 2012, with variants being used for the 2012 Summer Olympics.(Танго 12 добы УЕФА Еуро 2012-ның ресми добы ретінде ойнатылған болатын) The ball is named after the original and successful Adidas Tango family of footballs from the late 1970s, but the construction of the Tango 12 is completely different.(Бұл доп 1970 жылдардың соңындағы сәтті әрі танымал доп атымен аталды, бірақ бұл доп түпнұсқадан бірнеше айырмашылықтары бар)

 

I have just trained with my attributes.(Мен осы атрибутикалармен шұғылданып жатырмын) I am learning football skills from popular footballers and amateur football fans.(Атақты футболшылардан және футбол әуесқойларынан түрлі финттер үйреніп жүрмін) Soon, I am going to show you my skills.(Мен сіздерге жуырда футбол әрекеттерімді,финттерді көрсетемін) Please, wait my next blog.(Олай болса менің келесі блогымнан күтіңіз)

Do you like this blog?(блогым сізге ұнады ма?) Please click a button "like" and leave your commentary.(Лайкқа лайық болсақ, қолдау көрсетіңіз, құрметті оқырман) I want to be glad! See you soon my friends, followers!(Келесі кездескенше құрметті достарым және оқырмандар)