Мақсаты жоқ адамның, пәрмені жоқ (байқау)

Мақсаты жоқ адамның, пәрмені жоқ (байқау)
жеке
блог

Әр адам баласы мамандық туралы әр түрлі ойлайды. Мәселен,кейбіреулер мамандықты жай қиял деп білсе, екінші біреулер сол мамандыққы жету үшін көп еңбектенеді. Сол сияқты актриса мамандығы, аянбай еңбек етуді қажет етеді. Ал, бүгін талай қиыншылықты басынан кешірсе де, таланты мен еңбектерінің арқасында атақты актрисаға айналған, сол кісі жайлы қызығыпта, мұңайыпта, таңғалып оқыған, қызыға зерттеген - Мэрилин Монро жайлы болмақ.

Мэрилин Монро- 1926 жылдың бірінші маусымында Лос-Анджелесте дүниеге келген. Америкалық әртіс, әнші және XX-ғасырдың танымал моделі. 1848 жылдың қазан айында Columbia Pictures киностудиясында "Хористки" фильмі шықты. Бұл Монроның өзі сомдап, өлең айтып шыққан шыққан алғашқы фильмі болатын. Бұл фильмнен кейін 20th Century Fox киностудиясымен жеті жылдық келісімшартқа отырады және «Асфальтовые джунгли» фильміндегі рөлді алады. Анасы 12 айлығында оны жастықпен басып, өлтірмекші болған. Жастайынан жүйке ауруымен ауырған анасы қайтыс болады. Осындай қиыншылықты көрседе, алға ұмтылып,арманына жетіп актриса болған. Басынан қаншама қиыншылық өтседе, сұлулығын сақтап, көптеген киноға түскен. Түскен фильмдерінің саны - 129. 36 жаста өмірден өтсе де, есімін бүкіл ел ұмытпайды!


Келесі мақсатыма тоқталар болсам...көп ойланып, толғанамын. Себебі ата-бабаларымыз, даналы ойшылдар қалдырып кеткен нақыл сөздері ұмытылып бара жатқандай. Нақыл сөздердің мақсаты мынау: Даналық пен тағылымды білдіріп, Парасатты сөздерді ұғындыру. Ал менің міндетім сол нақыл сөздерді жаңғыртып отыру.
Өзі таза адам өзгеге күйе жаға алмайды. Күйе жағу үшін өзінде күйе болу керек.
                                                                                Ғабит Мүсірепов
Адамның басшысы - ақыл, жетекшісі - талап, шолғыншысы - ой жолдасы - кәсіп, қорғаны - сабыр, қорғаушысы - мінез.
                                                                                           Би-шешендер
Келген қонаққа достық көңіл, қонақжайлық пейіл таныту - үй иесінің борышы.
                                                                                Тоқсары
Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста,
Сонда толық боласың елден бөлек.
                                                                               Абай Құнанбаев
Адамның қолына қыруар билік берілген, одан көбірек сұрағын, жаратушым.
                                                                            Б.Момышұлы
Көрінеді тілден түйсік, білім де,
Біле білсек жарылқаушы – тілінде.
                                                                           Қабуснамадан
Міне осындай нақыл сөздерді көкейіме тоқып алдым. Мақсатсыз, армансыз адам құспен тең демекші,бугінде мен Масссагетпен бірге өз мақсаттарыма жетуге қыран құстай биәктерге самғап, ұшар құстай талпынудамын.