Ислам діні Және Қазақ халқы

Ислам діні Және Қазақ халқы
жеке
блог

Әр халықтың жүріп өткен дара жолы,ерекше тарихы бар.Дәл осы Дара жол Қазақ халқынада тиесілі.Жұртымыздың тарихы мен жүріп өткен жолы өте еңселі және мақтаныш тудыратындай.Осы жодда қазақ халқының рухани тіреуіші болған Ислам діні.Бұл дін мен Қазақ халқының тарихы біте қайнасқан.751 жылы Атлах соғысынан кейін,Кутейба ибн Муслим бастаған арабтар менен Ислам діні Қазақ жеріне кеңінен таралып еңселі орын алды. 1200 жылдан  аса уақытта Ислам діні Қазақ халқының салт дәстүріне енді.Ал Алланың соңғы Пайғамбары Мухаммед (с.а.с) айтқан хадистері еліміздің нақыл сөздеріне айналды.
Дәл осы Ислам өркениетінде Отырар,Испиджаб,Түркістан,Тараз,Баласағұн,Шаш секілді қалалар бішім ордаларына айналып,сан ғұламалар Қазақ жерінен шықты.Ал біздің бетке ұстар тұлғаларымыз Хандарымызда,Билерімізде,Шешен,Батырларымызда,Абай Құнанбаев,Ыбырай Алтынсарин,Алихан Бөкейханов,Шәкәрім Құдайбердіұлы секілді аталарымыз ең әуелі медреседен ислами білім алды.Олардың өмірге деген көзқарасының қалыптасуына Ислам дінінің қосқан үлесі өте зор.Ал Тәуке ханның жеті жарғысыда Салт Дәстүр менен қоса Ислам шариатына сүйенетінінде ұмытпауымыз қажет.

Қорыта айтсам Ислам діні мен Қазақ халқы гинетикалық дәрежеде бір бірімен байланысты.Қазақ халқының қараңғыда жарқырайтын жұлдызы түп дініміз Ислам!