Неліктен түйсікке негізделген ойлау интуициясы, жасанды интеллект

АВТОР: https://heylink.me/roskhanzor


Жасанды интеллект қамтамасыз ете алатын мүмкіндіктер, егер біз нүктелерді байланыстыру және "Түйсікті дамыту" қабілетімізді білмесек, негізінен пайдаланылмай қалады. Бұл мақалада әлеуетті арттыруға көмектесетін "интуитивті ойлауды" қалай дамытуға болатындығы туралы айтылады.

Бұрын адамдар салыстырмалы түрде шектеулі кеңістікке ие болатын, олар кәсіби және жеке мүмкіндіктерге тап болуы мүмкін-ді: олардың тұрғылықты жері, кеңсесі, кеңейтілген әлеуметтік орталары әрі Бүкіләлемдік ғаламторға кіріп – байланыс жасауға лайықты әлем, желіні құру үшін өте кең әлем, құнды ақпарат пен байланыстардың көлемін шарлауға әрең жететін.

Бірақ жасанды интеллект Машиналық оқыту алгоритмдері түрінде іске қосып шыққан кезде, біз кенеттен шексіз әлеуетке және жеке курацияға тап болдық. Кураторлық (мазмұнды) қауымдастықтарда әр адам және кейбір мазмұн әлеуеті бар.

ЖИ-ді қабылдау әрқашан екіжақты болды: қауіпті немесе өмірді сақтау. Бірақ егер біз алдын – ала ойластырылған шешімдер оң нәтиже беретін жоспарланбаған сәттердің нәтижесінде пайда болатын күтпеген сәттілік призмасын қарастыратын болсақ, онда бұл көбінесе айқын болады. ЖИ-дің бізге беретін мүмкіндіктері өте зор: Жасанды интеллект "көрегендікті триггерлерді" үйретіп санын көбейтуге болады. Бірақ бұл жеке адамдар үшін де, компаниялар үшін де жұмыс істеуі үшін дұрыс ойлау қажетті – нүктелерді қосу мүмкіндігі өте маңызды.

Көрнекі ойлау дегеніміз белгісіздік пен тосын сыйды кездейсоқтыққа қалай айналдыруға болатындығын игеруді білдіреді. Біз түсінушілік-бұл жай ғана кездейсоқтық емес екенін түсінгеннен кейін, біз басқалар олқылықтарды көретін көпірлерді көре бастаймыз.

Сіз мұны білесіз бе, жоқ па, жасанды интеллект бізге әр қадам сайын кездейсоқ мүмкіндіктер береді, ал бүгінгі жаһандық, өзара байланысты және үнемі дамып келе жатқан Цифрлық әлем көрегендікке одан да көп мүмкіндіктер ашады. Сіз Spotify-дің "Discover" немесе "сіз үшін" ойнату тізімдерін қарап отырсаңыз да, LinkedIn-де тапсырмалар алсаңыз да, жаңа технологиялар туралы мақалалар ұсынсаңыз да, жасанды интеллект бізді бұрыннан білмеген адамдармен, перспективалармен және шешімдермен үнемі таныстырып отырады. Бұл білім бізді қуанту сияқты қарапайым нәрсеге немесе жаңа мансаптық жолмен алға жылжу немесе әлемдегі ең үлкен мәселелерді шешу сияқты үлкен өзгерістерге әкелуі әбден мүмкін.

Бірақ бұл мүмкіндіктер әлемі ашылмаса және пайдаланылмаса, мақсатты пайдаланылмайды. Біз интуициялық ойлап, дамытсақ ол бізге барынша ашуға әлеуеттендіре ме?

Нүктелерді жалғаңыз: сіз өзіңіздің траекторияңызға сәйкес келмейтін жұмысты үнемі ұсынатындығын білу үшін LinkedIn-ді айналдырдыңыз ба? Мүмкін сіз медициналық өнімдерді сатушысыз, бірақ сіздің компьютеріңіз Architectural Digest-ке уақыт бөліп, интерьер дизайны курстарына қатысқаныңызды байқайсыз. Сізге ұнайтын және мүмкіндік беретін арасындағы нүктелерді жалғаңыз. Мұнда мүмкіндік бар ма? Картаны А-дан Б-ға қарапайым компасқа ауыстырған кезде, сіз күтпеген нәрсені оң нәтижеге айналдырып, өз шындығыңызға сай ұстануға болады.
Көрнекі жаруды орнатыңыз: Технология сәтті желілерді құруға және желілерді кеңейтудің шексіз мүмкіндіктеріне оңай ықпал етеді. Резюме қалдыру керек болған күндер аяқталды. Сіздің арнаңызда пайда болатын және сіз олардың DMS арқылы таңданатын адамдарға адал, алыпсатарлық хабарламалар жазу арқылы әлеуметтік медиа мүмкіндіктерін пайдаланыңыз. олар сіздің траекторияңызды қалай қалыптастырғанын бөлісіңіз және олар сіздің болашақ сапарыңыздың бөлігі бола алатындығы туралы жариялаңыз.
Ілгектерді орнатыңыз: Serendipity ілмектері адамдарға сізді қызықтыруға және олардан не таба алатындығыңызды білуге көмектеседі. Сізден (технологтар немесе жәй адамдар): "сіз не істеп жатырсыз?", "мен маркетингпен айналысамын" дегеннен "мен саяхат секторындағы брендтік маркетинг журналында жұмыс істеймін" дегенге дейін кеңейтіңіз. Ілгектер технологияға сізді әр түрлі жолмен "жіктеуге" мүмкіндік береді, ал басқалары олардың өміріне немесе олар іздейтін нәрсеге жабысып қалуға мүмкіндік береді, бұл көрегендіктің ықтималдығын арттырады.

Интуитивті ойлауды ұстана отырып, жасанды интеллектті жасаушылар да, тұтынушылар да бұл технологияның күнделікті өмірге де, болашаққа да әсерін тигізе алады.

Соңғы уақытқа дейін біздің егу және түсінушілікке жауап беру қабілетіміз адамның мүмкіндіктерімен шектелді. Күндер өте көп сағатты құрайды, және біз қаншалықты жақсы қолдансақ та, сызықтық қабілеттерімізде әрдайым жақсы (және жіберіп алған) мүмкіндіктер болады. Жасанды интеллекттің экспоненциалды, жеделдетілген күші біздің күш-жігерімізді біріктірген сайын, көрегендіктен пайда табу мүмкіндігі әлдеқайда мақсатты және дәлме-дәл болады. Бұл біз кездестіретін бақытты сәттердің санын көбейтеді, реакцияны арттырады және барлығымызға шынайы әлеуетімізді тезірек ашуға көмектеседі деп күтуге болады.

Жасанды интеллект пен Машиналық оқыту-бұл ғаламның кездейсоқтығын сіздің ойыңызға сәл бұратын қоғамның бір бөлігі.

АВТОР: https://heylink.me/roskhanzor



Бөлісу: