mukhtar sherim
mukhtar sherim

Пайдаланушы жазбалары

–Бетіне айтам, Билік деген сайтан! Мен айтпаймын ғой, Әшейін,...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ТІЛІМДІ ТЕСПЕЙДІ!
Мияя... Мияя, мен таң қалғанда бар ғой, осылай мысықтай мияулап кетем ше? Бір апта...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  МИЯЯ, МИЯЯ...
Жыртық мәйкіммен, Далақтап, келе жатқам, Мұңлы кейпіммен, Алақтап келе...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. ПРЕЗИДЕНТ КЕЛМЕЙДІ ЕКЕН!
Алты рет тұрмыс құрып, алты рет беташары болған екен, махаббат жасқа қарамайды...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ӘКЕМ ӘКЕМДІ ТАНЫТТЫ
– Басы қандай?– Төрт бұрышты.– Қумашы. Көзi қандай?– Екі нүкте.– Өзi...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. ГУЛЯ БАР МА?
Қызық–ей, үйлене алмай жүргеніме жеті жыл болды, жасым болса, отызға толды....
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. ҮКІМЕТ ҚАТЫН ӘПЕРСІН!
Бетіме қарасам... Өтірік айтсам, өліп кетейін, сақалым гүлдей бастапты! Түймедақ...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. СУПЕР САҚАЛ
Менің жадым өте нашар ғой. Компьютердегі венчестер сияқты оны–мұныға толып...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. МАСҚАРА БОЛДЫМ!
–Сөйтуден бастаймын, бүйтуден бастаймын, сөйтем, бүйтем, сөйтем, бүйтем, сөй......
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. СӨЙТЕМ, БҮЙТЕМ!
Сиырларды соттау керек! Олар жайылым үшін не істемеді! Малдар десе!...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. СИЫРЛАРДЫ СОТТАУ КЕРЕК!
Алтыншы кеңес: –Көшеде келе жатқанда, қызыңнын қолынан ұстап, алақанын қасы....
Мұхтар ШЕРІМ: ЖІГІТТЕРШЕ "ҚАТҚАНСКИЙ"ТРЕНД