mukhtar sherim
mukhtar sherim

Пайдаланушы жазбалары

Қайдан естігенін қайдам, еліміздегі бір мықтының мықтысының немересі келіп тұр....
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. «ПІС ҚАЗАНЫМ, ПІС!»
– Сәлеместсiз бе, стюардесса қарындасым?  Жағдайыңыз қалай? – Қалай болса,...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. МАХАББАТ «ИIСI»
Аудан әкімі болып қызметке жаңа тағайындалған күндерімнің бірінде хатшы...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. КЛАСТАСЫМА ҒАШЫҚПЫН!
«Баланы жастан, қатынды бастан!» –деп айтқан ата–бабаларымыздың бәріне...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. КЕЛІНГЕ ТҰСАУ КЕРЕК
убайға, Стамбулға бармай–ақ. өзіміздің Іле ұлттық саябағын тамашалауға,...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. ЖЕР БАСЫП ЖҮРУГЕ БОЛМАЙДЫ!
Тура, Ресей мен Украйна соғысы сияқты... Жырбақай деген миллионердің Ырбақай...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира.  ҚҮШАҚТАЙДЫ ДА, ҚАШЫП КЕТЕДІ!
Жорғалаған жылан да өз тілінде ысылдайды ғой. Депутат мырзалар, ана тідімізді...
Мұхтар ШЕРІМ. Бүгінгі сатира. ЧИСТО ҚАЗАҚША СӨЙЛЕЙІК!
  Жұмыс іздеп шыққан бетім болатын. Аялдамада аяғыма аяғымды сүйкелеп, қасып...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ҚАҚИДЫМ ДА ҚАЛДЫМ!
Адамдар дос іздейді ғой, менің дұшпан іздеп жүргеніме ыржиың, немесе, тыржиың ...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ДҰШПАН IЗДЕП ЖҮРМIН
–Әзілді қойыңыз, екі қабатсыз ба, не? –деді Айсара.–Ия.Ой, жоқ.–Олай болса, шығып...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ГИНЕКОЛОГ АҒАЙ
Құлақтарына  құлдыраңдап кіре ме, кірмей, қайқайып кете ме, жүректеріне жата...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ӨЗІМІЗДІҢ ҰРЫЛАР
–Ой, ішпеймін, Жарайды, наннан тістейін. Ішкім келмейді, Енді не...
Мұхтар ШЕРІМ.  Бүгінгі сатира.  ІШПЕЙМІН ДЕДІМ ҒОЙ!