Акбаян Нурланова
Акбаян Нурланова

Пайдаланушы жазбалары

Телебағдарламаларды топтастыра отырып: ағартушылық, ақпараттық, көңіл...
"КТК", "31арна", "Хабар" - арналар бағдарламаларынана сараптама
Дамыған 30 елдің қатарына ену үшін «Қазақстан – 2050» Стратегиясы жеті...
Қазақстан-2050 стратегиясының басымдықтарын әлі күнге білмейтін жандарға.
Компьютер арқылы мәлімет тасымалдау тәжірибелері 1950 жылдары басталып, ол әуелгі...
Компьютер арқылы мәлімет тасымалдау тәжірибелері қашан басталды?
Германия елінде «Шпрингер» концернінің таралымы бүгінгі күні 80%-ды құрайды.
«Аксель Шпрингер-Ферлаг»
"Адал болу керек. Біріншіден, адам ретінде адалдық, екінші, кәсібіңе деген...
"Барынша әділетті болу - журналист үшін маңызды" (Нұртөре Жүсіп)
Семейде 1975 жылы туған А. есімді тұрғын көлігінде өзін-өзі өртеп өлтірді.
«Мен өзгелердің жүрегін қызғанамын»
Менің кінәм: өмір сүруге деген талпынысым ба?
Шіркін, пендешілік...
"Мен кейде отбасымнан намыстанамын..."
Бір жас пен үш жас аралығындағы балалар – көздерінен жас шығармай жылайды екен.
Бір жылда 17,86 млн. адам дүниеге келді.
Көзіңіздің майы мен жасын алар оқиға "уақыт" ұғымымен тікелей байланысты. Сіз де,...
Уақыттың уақыты жоқ...
Сол себептен, сөз құдіреттілігін тек жан-жақты білімділігіңмен ғана дәлелдей...
Журналистика "проходная дверь" болып кетті ғой
Кубик рубикті жинау тәсілдерін түсіндіруге тырысамын.
Кубик Рубик