Аяжан Сагиева
Аяжан Сагиева

Пайдаланушы жазбалары

Эсхил – ұлы гуманист ақын. Заманасының бітпейтін қанды оқиғалары: грек қалалары...
«Эсхил шығармаларындағы философия»
Қазақ әдебиетінің аса көрнекті өкілі, әйгілі жыр жүйрігі Шортанбай Қанайұлының...
Зар заман ақыны және тағылым
Ой-гүлдену, тіл-бүршік, әрекет-жеміс.
«Мен мемлекетімнің гүлденуі үшін не істей аламын?»
Қазақ философиясының қазақ поэзиясымен оның этикалық және эстетикалық...
Қазақ философиясындағы ұлттық таным
Ф.Бэконның философиялық идеясының – эмпиризмнің мәні: таным негізінде тек қана...
Фрэнсис Бэконның философиясындағы ғылым бейнесі
Дәмді торттан бір кусок жесең болғаны, бойыңда жігер,күш-қуат! Сен...
"Сникерс" тортын жеп, тоқтама!
Өмірдегі ең үлкен жауапкершілік - адал ниет, ең үлкен құт-береке- кең пейіл,...
"Өмірді сүю керек, сүйген құл боп келген соң..." (байқау)
Асығу керек, Тындыру керек Барлығын! Ешкімнің күтпей жарлығын! Апармай кешке,...
Мақсаттардың толық орындалатын күннің ауылы алыс емес екеніне сенімім мол...! (байқау)
Мен келдім! Қапшық-қапшық қып жинаған мақсаттарымды жүзеге асыруға келдім... Тек...
Өмірге кейде өкпелеймін, бірақ бәрібір жақсы көремін..! (байқау)
Көшеге шықсақ қатеден көз ашпаймыз... Күлеміз бе? Жылаймыз ба?
"Көлік дәріханасы" несі-ей?!
Алланың алдында дәрменсіз құл екенімізді ұмытпайық...
Неге мен?!
Қорғасынның құдіреттілігін-ай...Дүниеде бізге белгісіз тылсым бір күштің бар...
"Тылсым күш"