ERTUGAN
ERTUGAN

Пайдаланушы жазбалары

«Саламатты ұрпақ» жобасы аясында бастауыш бөлімшелер арасында футбол...
«Саламатты ұрпақ» жобасы аясында бастауыш бөлімшелер арасында футбол турнирі өтті.
Сайрам ауданында «Еркін-пікір» дискуссионды клубының отырысы өтті.
Сайрам ауданында «Еркін-пікір» дискуссионды клубының отырысы өтті.
«Ұрпақтар сабақтастығы» жобасы аясында жастар халық қалаулысымен кездесті.
 «Ұрпақтар сабақтастығы» жобасы аясында жастар халық қалаулысымен кездесті.
«Еркін пікір» дискуссионды клубының отырысы өтті.
«Жастарды жұмыспен қамту, кәсіби даму» тақырыбында отырыс өтті
«Жас Отан» жастар қанаты Жастарды «Кел жастар оқылық!» жобасына...
«Жас Отан» жастар қанаты Жастарды  «Кел жастар оқылық!» жобасына қатысуға шақырады.
Оңтүстік Қазақстан облысында «Жастар Отанға!» еріктілер топтары белсенді...
Оңтүстік Қазақстан облысында «Жастар Отанға!» еріктілер топтары белсенді жұмыс жасауда.
Түркістан қаласының жастары еліміздің ең үлгілі отбасымен кездесті.
Түркістан қаласының жастары еліміздің ең үлгілі отбасымен кездесті.
Төлеби ауданының жасотандықтары Ұлы Отан Соғысы ардагерлеріне барып үй...
Төлеби ауданының жасотандықтары Ұлы Отан Соғысы ардагерлеріне барып үй шаруасына көмек көрсетті.
Мақтарал ауданының жасотандықтары «Ардагерлерді ардақтайық» партиялық жобасы...
Мақтарал ауданының жасотандықтары «Ардагерлерді ардақтайық» партиялық жобасы аясында Ұлы Отан Соғысы ардагерлеріне үй шаруасында көмек көрсетті.
Шымкент қалаcының белсенді жастары "Ардагерлерді ардақтайық» партиялық жобасы...
Шымкент қалаcының белсенді жастары "Ардагерлерді ардақтайық» партиялық жобасы аясында Ұлы Отан Соғысы ардагерлеріне барып үй шаруасына көмек көрсетті.