;
Блогтар | Аялаған Астана
Жарнама
Арнайы жобалар
100 Игі іс: Газбен кмтамасыз ету
498.59
490.7
4.87
Жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Фоторепортаж
Massaget TV
Редакция
+7 (700) 3 888 104
Жарнама
+7 (700) 3 888 188
Басты жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Massaget TV
Жарнама
Аялаған Астана
Пайдаланушы жазбалары
| Аялаған Астана блогтар
Барлығы
жаңалықтар
блогтар
фоторепортаждар
Бейнебаяндар
Сарапшылар балаларға арналған ұлттық музыкалық «Аялаған Астана» телевизиялық...
Аялаған Астана
«Аялаған Астана»-ның қатысушылары армандарына бір қадам жақындай түсті!
Қостанай қаласында өткен кезеңде шығармашылық топ қатысам деп келген балалардың...
Аялаған Астана
«Аялаған Астана» байқауының Қостанай қаласында өткен іріктеуі...
Алғашқы үміткерлердің көрсеткен өнерінен-ақ, Сыр өңірі тума таланттарға тұнып...
Аялаған Астана
«АЯЛАҒАН АСТАНА» Батырхан Шүкенов пен Алмас Кішкенбаевтің туған өлкесінде іріктеу өткізді.
Қатысушылар Иван Бреусов пен Гүлнұр Оразымбетова бастаған жұлдызды...
Аялаған Астана
1 – сәуір күлкі күнін «Аялаған Астана» ұжымы шырайлы Шымкент қаласында қарсы алды.
Жергілікті өнерпаздарды тыңдауға, осы жердің тумасы, танымал әнші, «101» тобының...
Аялаған Астана
«Аялаған Астана» байқауының Тараз қаласындағы іріктеуі балалар мерекесіне айналды...
Талдықорған қаласының І.Жансүгіров атындағы мәдениет үйінде адам көп жиналды....
Аялаған Астана
Талдықорған «Аялаған Астана» шығармашылық тобын қарсы алды
Оқушылар сарайына үлкен сахнаға шығуды армандайтын жүздеген жас жеткіншек...
Аялаған Астана
Алматыда «Аялаған Астана-2014» байқауының алғашқы іріктеуі Алматыдан бастау алған еді...
Іріктеуге келіп, өз бағыңды сынап көр!!!
Аялаған Астана
«Аялаған Астана» 2014 поп-музыка жанрында ән шырқайтын Республикалық балалар байқауының ережесі