; Блогтар | Еркебұлан Қайрахан
Еркебұлан Қайрахан
Еркебұлан Қайрахан

Пайдаланушы жазбалары | Еркебұлан Қайрахан блогтар

Ертең жаңа оқу жылы басталады. Массагет сайтының тұрақты оқырмандарының 80 пайызы...
Жаңа оқу жылы құтты болсын!
Мына кісілер көпшілік айтатын ақыл-кеңестерге қарсы шығады. Ата-анамыз сабақты...
Бұл кісілер "сабақты үздік оқудың қажеті жоқ" дейді. Неге?
Грантқа іліге алмай қалғандар көңілін түсірмесе екен деймін. Ақша төлеп оқуға...
Мектеп бітірушілерге ақ жол
Массагет сайтындағы мақалалардың саны 30 мыңға жетті. 3 жастан асқан сайт үшін бұл...
Массагет сайтындағы мақалалардың саны 30 мыңға жетті
Қайырлы күн, құрметті оқырмандар. Жақсы жаңалық бар. Сайтта "Сұрақ-Жауап" атты...
Массагетте "Сұрақ-Жауап" бөлімі ашылды
жыммен ақылдаса келе әр аптаның жеңімпазына сыйлық табыстап отыруды шештік....
Аптаның жеңімпазына сыйлық беріледі
Қайырлы күн, құрметті оқырмандар. Кезекті демалысым аяқталып, араларыңызға...
Байқауға қатысушыларға жолдау
Фестивальдің қалай өткені туралы фоторепортаж бен видеоматериалдар жақында...
The Spirit of Tengri 2015 фестивалі аяқталды
Оқырмандар үшін тағы бір жаңалығымыз бар. Бүгіннен бастап сайтымызды төте...
Массагетті төте жазумен де оқуға болады
Блогтар модулін одан әрі дамыта түсу үшін, қолданушыларымызды блог жазуға одан...
Массагет аптаның үздік блогын анықтап отырады
Оқырмандар үшін жақсы жаңалығымыз бар. Массагет сайты саясаттанушы Қазбек...
Соғыс ардагерлері туралы кітап қазақ тіліне аударыла бастады
Өткен жазбада астаналық жасөспірімдердің бұзақылығы туралы сөз қозғаған едік....
Әлібидің оқиғасы елді заңсыздыққа қарсы жұмылдырды