Шаттық Ашықбаева
Шаттық Ашықбаева

Пайдаланушы жазбалары

Шығыс күнтізбесі бойынша, келе жатқан 2014 жыл – жылқы жылы. Келер жыл сіз үшін ...
Жаңа жылда не жаңа?
Бала күніңізде баршаңыз жалаңаяқ құм-топырақта ойынның қызығына еніп,...
Ғажап адам демей не?
Жуық арада елімізде отбасы құрғалы жүрген азаматтарға заңды некеге отыру...
Күйеужігіт пен қалыңдық тексерілгені жөн бе?
Қазақы отбасында әкенің орны қашанда жоғары. Ана-баланың тәрбиешісі, ал...
Еркекке де декрет
Көшеде жүрген адамның көзі әлбетте көздің жауын алатын жарнамаларға толы...
«Бәріне жеңілдік қарастырылған»
Қазіргі таңда көлік жүргізуге баршамыз құлықтымыз. Біріне қажеттілік,...
Көлік жүргізу куәлігі ойыншық па, немесе 16-ға да рұқсат
Балалық шағында Аралдың топырағында қарадомалақ қазақтың балаларымен ойнап...
Таңмен бірге танылған  құм қызы
Әр елдің, әр ұлттың өзінің ұлттық немесе дәстүрлі би түрлері болады. Қазіргі...
Заманауи би: анайылық пен жабайылықтың көрінісі
Бұл тақырып төңірегінде БАҚ өкілдері кеңінен айтып та, жазып та жүр. Ата–ананың...
Әскер-әлсіздердің орны емес
«Алыстан Алаш десе аттанамын, Қазақты қазақ десе мақтанамын Болғанда әкем...
Бөлекше қазақ
Жақында ғана құрбыларымызбен азық-түлік дүкендерін аралап, керекті деген...
Жас өркеннің еңбегін қанау қашан тыйылар?
Жаз мезгілінің күн шуағын шашып, айнала гүлге толып жатқанын көзбен көріп...
«Біржынысты неке» қазаққа да жетті ме?