Қайсар Қауымбек
Қайсар Қауымбек

Пайдаланушы жазбалары

Әсерлі әңгіме екен. Өзі шап-шағын. Сіздермен бөліскенді жөн көрдім.
Қалбыр ішіндегі анекдот. Хаисын. Сыдо (АҚШ)
Бауыржан аға Бабажановтың Facebook желісіндегі мына бір шағын да шынайы дүниесі...
"Үндемес"
Алғаш өлең өлкесіне осылай деп жырлап енгенбіз. Бойда он алтының ешкімге дес...
Дертім - өлең, серігім, сертім - өлең!
Дәл сондай үйірін тапқан құнандай қайта түлеп келе жатқан жасында қыршын кеткен...
ӨЗ ЖЫРЫНА ӨРТЕНГЕН  Бибол Жұмағалиұлына
Мына өлең шумақтары сол қадірлі ақсақалымның, балалық шақ, бақытты күндердің,...
"Махаббат"
Құрметті, аяулы, сүйікті періште – Аналар, мерекелеріңіз құтты болсын. Әлемдегі...
Періштем менің (8 наурыз мерекесі құтты болсын)
Аяулы аналарымыздың, қадірменді әкпе-қарындастарымыздың, сүйікті құрбылардың...
Үш өлең (8 наурызға)
«Университетке түскен соң не білдің» деп сұрапты әкесі. Сонда баласының әкесіне...
Университетке түскен соң не білдім?!
әр сәттің өзіндік құны мен қадірі болады.
Уақыттың қадірі
Қазақтың поэзиясының ақиығы, Алатаудай алыбы Мұқағали Мақатаевтың туған күні...
МҰҚАҒАЛИ РУХЫМЕН СЫРЛАСУ
Әлемдегі ең қымбатты сауғаның бәрі ақысысыз. Шынын айтқанда бағасыз асыл деуге...
Сіз "біреуге" қарыздарсыз...
Бұл сұрақтың жауабы тым оңай. Біз кешегі Тоныкок пен Күлтегінге еріп, түркі...
Осы біз қандай халықпыз?!